اخبار روز

ورود / عضویت

این کلاس‌ها می‌تواند خبرنگاران خوبی تربیت کند

صادق امامی، دبیر بین‌الملل روزنامه فرهیختگان در حاشیه دوره ژورنالیسم تکمیلی گفت: شاید مسیر دانشجویان رشته ارتباطات خیلی موفقیت‌آمیز نباشد اما همین کلاس‌ها است که می‌تواند برای جمهوری اسلامی راهگشا باشد.
صادق امامی- تربیت خبرنگار

صادق امامی

دبیر بین‌الملل روزنامه فرهیختگان گفت: برای جمهوری اسلامی تربیت خبرنگار خوبِ معتقد و متعهد اهمیت دارد. مشکلی که در حال حاضر دچار آن هستیم، پوشش ندادن معضلات سطح استان‌ها به دست خبرنگاران استانی است؛ چرا که اغلب خبرنگاران حاذق به تهران می‌آیند. دانشجویان ارتباطات هم نمی‌توانند خیلی موفق عمل کنند. همین کلاس‌ها است که می‌تواند خبرنگاران خوبی را در سطح استان‌ها تربیت کند.

صادق امامی به شرکت‌کنندگان در دوره ژورنالیسم تکمیلی پیشنهاد کرد: اولین فعالیتی که باید صورت بگیرد کارآموزی است. کار در مجموعه‌های مرتبط با رسانه می‌تواند کمک شایانی به افراد تازه‌کار کند. اگر بخواهیم صرفا در دانسته‌ها نمانیم باید بنویسیم و انتشار آن‌ها را ببینیم، به خصوص انتشار مطالبمان در ابتدای کار برای انسان ذوق‌آور است. من برای انتشار اولین خبرم ذوق زیادی داشتم. در حالی که خبر با اسم خودم منتشر نشد اما هنوز روزنامه‌اش را دارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *