اخبار روز

ورود / عضویت

آغاز ثبت‌نام مدرسه تابستانه مؤسسه استاد فرج‌نژاد-ویژه پسران

«مدرسه تابستانه» مؤسسه استاد فرج‌نژاد با برنامه‌های متنوع آموزشی و مهارتی، در تابستان 1402 به استقبال پسران 13 تا 16 سال می‌رود.
مدرسه تابستانه مؤسسه رسانه‌ای استاد فرج‌نژاد

مدرسه تابستانه مؤسسه رسانه‌ای استاد فرج‌نژاد

به همت مؤسسه فرهنگی رسانه‌ای استاد محمدحسین فرج‌نژاد «مدرسه تابستانه» در راستای تربیت نوجوانان متخصص متعهد با برنامه‌های متنوع مهارتی و آموزشی به استقبال اوقات فراغت نوجوانان پسر 13 تا 16 سال می‌رود.

کلاس‌های این مدرسه ضمن کارگاهی بودن، برای آشنایی نوجوانان از فرم تا اندیشه طراحی شده و برای استعدادیابی و مشاوره تخصصی در حیطه مورد علاقه رسانه‌ای برنامه‌ خواهد داشت.

موضوعات کلا‌س‌های «مدرسه تابستانه»

کلاس‌های این مدرسه با تدریس استادان برجسته کشوری در موضوعات مستندسازی با موبایل، عکاسی و فیلمبرداری، آشنایی با تدوین، کنشگری مجازی، پادکست‌سازی، نویسندگی خلاق و داستان‌نویسی، آشنایی با ژورنالیسم، آشنایی با دانش سایبرنتیک، نقد فیلم، بازی و انیمیشن، جنگ روایت‌ها، تکنیک‌های اقناع و عملیات روانی و جریان‌شناسی رسانه فعالیت خود را در تابستان دنبال خواهد کرد.

شرکت‌کنندگان روزانه دو کلاس یک ساعت و 15 دقیقه با استادان برتر کشوری و یک جلسه یک‌ساعته با مربی خواهند داشت. مربی هر گروه نیز دنبال کمک بیشتر و راهبری اعضای گروه است.

برنامه‌های مکمل تفریحی و ورزشی برای ایجاد فضایی بانشاط و ایده‌آل در کنار برنامه‌های اصلی مدرسه برگزار خواهد شد.

نحوه ثبت‌نام در «مدرسه تابستانه»

مهلت ثبت‌نام در «مدرسه تابستانه» تا 28 خرداد است و کلاس‌ها روزهای زوج ساعت 8 تا 12 از ابتدای تابستان برگزار خواهد شد.

هزینه ثبت‌نام در دوره 400 هزار تومان است که برای ایجاد امکان ثبت‌نام برای تمام نوجوانان قمی، شرکت‌کنندگان می‌توانند با هماهنگی مسؤول مدرسه هزینه را در سه قسط پرداخت کنند.

امکان سرویس‌ برای مسیرهای دورتر با حضور افراد مشترک وجود دارد. البته هزینه آن بر عهده شرکت‌کننده خواهد بود.

برای ثبت نام در دوره روی «مدرسه تابستانه» کلیک کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09105836641 تماس حاصل فرمایید و به مسؤول مدرسه تابستانه در پیام‌رسان ایتا مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *