اخبار روز

ورود / عضویت

نقشۀ خون آشامان یهودی برای نابودی بشر

امروزه و طی جنایاتی که در فلسطین اشغالی توسط رژیم غاصب رخ می‌دهد، جامعه جهانی آشکارا شاهد برتری طلبی و نژادپرستی یهود و صهیونیسم است. برای ریشه‌یابی قرآنی و تاریخی این موضوع پیشنهاد می‌شود گفتگو ما با آیت‌الله سید محمدرضا علم‌الهدی را مطالعه بفرمایید.
آیت الله علم الهدی

یهودیان قبل از ظهور نبی گرامی اسلام(ص) به دنبال ایجاد تفرقه و دشمنی با ادیان الهی بوده‌اند و بعد از ظهور پیامبر اسلام(ص) این عداوت و دشمنی را آشکارا پی گرفتند. برای ریشه‌یابی این مسأله با استاد سطوح عالی حوزه علمیه، آیت‌الله سید محمدرضا علم‌الهدی به گفتگو پرداختیم.

در ابتدا به عنوان سؤال اول، دربارۀ دنیاطلبی یهود و صهیونیسم، قرآن کریم این قوم را چگونه معرفی کرده است؟

در سراسر قرآن کریم، خداوند متعال گذشتۀ بنی‌اسرائیل را بررسی می‌کند. ما به مناسبت اینکه قرآن در زمان حیات پیغمبر نازل شده است و دوران ده‌ساله‌ای که پیامبر در مدینه بودند، کسانی که به پیغمبر ایمان آوردند، اهل یثرب و از قبایل یهود «اوس و خزرج» بودند و بسیاری از گفتمان قرآنی بین یهودیان و علمای یهود محاوره‌ای بوده است و یا به صورت مناظره یا مباهله بین نصارای نجران با نبی گرامی اسلام بوده است.

آرزوی افسانه‌ای یهودی‌ها

خداوند متعال این‌ها(یهودی‌ها) را دروغگو معرفی می‌کند. در آیه ۱۱۱ سورۀ بقره می‌فرماید:«وَ قَالُوا لَنْ يَدْخُلَ الْجَنَّةَ إِلَّا مَنْ كَانَ هُودًا أَوْ نَصَارَىٰ» که ما(یهود و نصاری) به بهشت می‌رویم و شما مسلمان‌ها بهشت را نخواهید دید. خداوند می‌فرماید این دروغی است که آرزوهای این‌ها است.

زمانی‌ که انسان‌ها آرزوهای بیهوده و افسانه‌ای داشته باشند، قرآن می‌گوید این «امانیه» است. «تِلْكَ أَمَانِيُّهُمْ» این آرزوی بلندِ ناشدنی شما است. ای پیامبر به این‌ها بگو: «هَاتُوا بُرْهَانَكُمْ» برای اینکه شما به بهشت می‌روید و ما به بهشت نمی‌رویم، دلیل دارید؟! «إِنْ كُنْتُمْ صَادِقِينَ» اگر راست می‌گویید برهان بیاورید!

در حالی که همین الان خواندیم این‌ها اصلا خودشان همدیگر را مطابق آیۀ ۱۱۳ بقره قبول ندارند. در آیۀ ۱۱۴ خداوند به یهودیانی که آمده‌اند سرزمین مقدس اسلام و مسلمانان را اشغال کرده‌اند، به دلیل اینکه خودشان را نژاد برتر می‌دانند، از ورود مسلمانان به مسجدالاقصی جلوگیری می‌کنند.

ای پیامبر به این‌ها بگو: «وَ مَنْ أَظْلَمُ مِمَّنْ مَنَعَ مَسَاجِدَ اللَّهِ» جنایتکار و ظالم‌تر از کسی که مردم را از ذکر نام خدا در مساجد منع می‌کند، نیست. زمانی که می‌فرماید: «مساجد الله» مسجدالحرام را نیز در بر می‌گیرد.

صهیونیست‌ها به دلیل اینکه خودشان را مالک حجاز می‌دانند، این‌ها یهود خیبر هستند و اسلام، یهودیان را در طول تاریخ تحت تعقیب قرار داده و قرآن فرموده است:‌ «ضُرِبَتْ عَلَيْهِمُ الذِّلَّةُ» یعنی مهر خواری بر آن‌ها خورده و فرموده: «وَ ضُرِبَتْ عَلَيْهِمُ الْمَسْكَنَةُ» یعنی مهر آوارگی بر آن‌ها خورده است.

هر کجا یافت شوند باید توسری‌خور باشند. پیغمبر این‌ها را دنبال کرد. در تمام طول توقف پیامبر در مدینه، نه سال از آن را مشغول تارومار کردن و از بین بردن یهودیانی بود که علیه اسلام لشکرکشی می‌کردند.

عهدشکنی یهودیان با پیامبر اسلام

در ابتدا پیامبر با این‌ها(یهودیان) جنگ نکرده است. سیزده سال در مکه با آن‌ها نجنگیده است در حالی که یهودیان در مکه حضور داشتند. جنگ بدر را آن‌ها حمایت کردند تا مشرکان آمدند اما در جنگ احد آن‌ها در ابتدا به صورت لشکر به سوی مدینه نیامدند. به تدریج از مکه آمدند، در اینجا پناه گرفتند و یکباره در دو کیلومتریِ خانه پیامبر و مسجدالنبی، کنار کوه احد لشکر را آشکار کردند.

پیغمبر با این‌ها عهد بستند که مبادا با یهود و مشرکان هم‌پیمان شوند. شما قبایلی در یثربید که به حسب ظاهر کنار ما هستید. شهر، شهر مسلمانان است و شما پیمان بسته‌اید که با مشرکان متحد نشوید. اما آن‌ها متحد شدند و پیمان شکستند و جنگ احزاب شکل گرفت.

بعد از جنگ احزاب که به امر خدا مغلوب شد، فرمان فتح مکه آمد. پیغمبر به سراغ یهودیان مکه رفتند، در حدیبیه صلح کردند، پیغمبر با مصلحت خداوند به مدینه بازگشتند و چند روزی نگذشت که فرمان حمله به خیبر آمد.

مبارزه یهود با پیامبر

در آیه آمده:«أُذِنَ لِلَّذِينَ يُقَاتَلُونَ» یهودیان آرام نیستند. در همه جا آتش به پا می‌کنند. اگر هم خودشان نمی‌جنگند، پشت سر مشرکان قرار گرفتند و با آن‌ها همکاری می‌کنند. ای پیامبر از قلعه‌دارانشان نترس که چندان محکم هم نیستند.

اگر می‌بینی یهودیان با هم متحد هستند به آن‌ها حمله کن و فرمان جهاد از این زمان آمد. مسلمانان حمله کردند و خیبر را فتح نمودند. آن‌ها خودشان را صاحب دین و شخصیت و نژاد برتر می‌دانستند.

خداوند این آیه را در این‌باره می‌فرماید: «وَمَنْ أَظْلَمُ مِمَّنْ مَنَعَ مَسَاجِدَ اللَّهِ أَنْ يُذْكَرَ فِيهَا اسْمُهُ وَسَعَىٰ فِي خَرَابِهَا» این‌ها همان کسانی هستند که در آن روز در خیبر شکست خوردند و حالا آمده‌اند بر کشورهای اسلامی استیلاء پیدا کرده‌اند و مسجدالاقصی را به ویرانی کشانده‌اند. «وَسَعَىٰ فِي خَرَابِهَا ۚ أُولَٰئِكَ مَا كَانَ لَهُمْ أَنْ يَدْخُلُوهَا إِلَّا خَائِفِينَ» خداوند می‌فرماید حق ندارند وارد مسجدالحرام یا مسجدالاقصی شوند مگر به صورت پنهان.

لعنت‌شدگان خداوند

انسان می‌تواند بدون اینکه اظهار به کفر بکند، به مسجدالحرام هم برود، اما اینکه دولتی با اید‌ه‌ای نژادپرستانه یا به تعبیر امام(ره) مانند غدۀ سرطانی، با حمایت دولت انگلیس حزبی را به عنوان صهیونیسم بر همه جهان حاکم کند و استکبار جهانی آن را حمایت کند، ممنوع است و خداوند می‌فرماید: «لَهُمْ فِي الدُّنْيَا خِزْيٌ وَلَهُمْ فِي الْآخِرَةِ عَذَابٌ عَظِيمٌ» تا اینجا برای این عرض کردیم که خدا از این‌ها بیزار است.

چرا؟ چون مشرک هستند. چرا مشرکند؟ «سُبْحَانَهُ وَتَعَالَىٰ عَمَّا يَقُولُونَ عُلُوًّا كَبِيرًا» می‌گویند که خدا پسر دارد. خدا از داشتن پسر منزه است. بنی‌اسرائیل و قبایلی که در مدینه بودند، دو بار با پیغمبر مناظره کردند و هر دو بار سورۀ توحید نازل شد. یعنی آن‌ها در توحیدشان با خداوند مشکل دارند. قائل به وحدت وجود خدا نیستند. می‌گویند خدا ما را نژاد برتر آفرید و دیگر هیچ قدرتی ندارد. «وَ قَالَتِ الْيَهُودُ يَدُاللَّهِ مَغْلُولَةٌ» یعنی خدا هیچ قدرتی ندارد. یدالله یعنی قدرت‌ُالله؛ خدا نیرویی ندارد که بتواند ما را از بین ببرد، پس دنیا و جهان را برای ما آفرید و به ما تحویل داد و برای هیچ موجود زنده‌ای ارزش حیات قائل نیستیم.

پاسخ خداوند این بود: «غُلَّتْ أَيْدِيهِمْ وَ لُعِنُوا بِمَا قَالُوا» لعنت بر این‌ها باد. آن‌ها لعنت‌شدگان خداوند هستند. خدا فرمود: «اللَّهُ الصَّمَدُ» من از همۀ عالم آفرینش بی‌نیاز هستم؛ چرا که آفریننده من هستم و حال، من قدرت ندارم؟! آیۀ بعد پاسخ این است: «قَالُوا اتَّخَذَاللَّهُ وَلَدًا» گفتند خدا پسر دارد و عزیر را پسر خدا دانستند.

یهودیان مشرک شدند

«وَ قالَتِ الْيَهُودُ عُزَيْرٌ ابْنُ اللهِ» یهودیان گفتند و همین بنی‌اسرائیل گفت: عیسی(ع) پسر خداست. سپس همانطور که گفتند عیسی پسر خداست گفتند: عیسی(ع)، خدا و روح‌القدس مثلثی هستند، کافر هم شدند، «لَقَدْ كَفَرَ الَّذِينَ قَالُوا إِنَّ اللَّهَ هُوَ الْمَسِيحُ ابْنُ مَرْيَمَ وَقَالَ الْمَسِيحُ يَا بَنِي إِسْرَائِيلَ اعْبُدُوا اللَّهَ رَبِّي وَرَبَّكُمْ إِنَّهُ مَنْ يُشْرِكْ بِاللَّهِ فَقَدْ حَرَّمَ اللَّهُ عَلَيْهِ الْجَنَّةَ وَمَأْوَاهُ النَّارُ وَمَا لِلظَّالِمِينَ مِنْ أَنْصَارٍ» همۀ این‌ها به بنی‌اسرائیل اشاره دارد. از نظر ما بنی‌اسرائیل یهودی و یا نصرانی‌اش یکی است.

چرا؟ زیرا این‌ها صهیونیست‌هایی با ایدۀ نژادپرستی هستند که به دو ایده تقسیم شدند؛ صهیونیسم یهودی و صهیونیسم مسیحی. اما در حال حاضر مدیریت قدرت جهان به طور پنهانی در دست صهیونیسم بین‌الملل است.

برتری‌طلبی و نژادپرستی یهودیان و مسیحیان به چه میزان در جنایت‌های آنان تاثیر دارد؟

سران استکبار در اروپا و آمریکا به طور عمده به ظاهر مسیحی هستند، ولی در حقیقت نه یهودی، نه مسیحی و نه پیروان دو پیامبرند و نه خدایشان را قبول دارند. نژادپرستانی هستند که برای نابودی تمام دین خدا قد علم کرده‌اند. همین یهودیان گفتند:«إِنَّا قَتَلْنَا الْمَسِيحَ عِيسَى ابْنَ مَرْيَمَ رَسُولَ اللَّهِ».

نگفتند؟ خدا فرمود: دروغ می‌گویند. «وَمَا قَتَلُوهُ وَمَا صَلَبُوهُ» حتی به دار هم نیاویختند. «وَلَٰكِنْ شُبِّهَ لَهُمْ» دروغ می‌گویند. جالب اینجاست که مطابق ادعای مسیحیت، صلیب مقدس چیزی است که بنی‌اسرائیل، عیسی(ع) را با آن به دار آویخته است. در نتیجه باید با یهودیان دشمن باشند. پس چرا متحد هستند؟ نباید متحد باشند.

داعیه‌داران مسیحیت، پیروان مسیح نیستند

قاتل پیامبران شما یهودیان هستید. پس چرا تمام جنایت‌های عالم را شما ادامه می‌دهید؟ مردم ایالات متحدۀ آمریکا بر چه مذهبی هستند؟ متجاوز از 2 میلیارد نفر در جهان می‌گویند: ما پیروان مسیح هستیم. در واقع از آن جهت که همۀ جنایت‌های یهود را پشتیبانی می‌کنند، پیروان مسیح نیستند.

 

استکبار
رؤسای دولت‌های فرانسه، ایتالیا و آلمان

قرآن ما می‌گوید: مریم پاک بود. «…بِكَلِمَةٍ مِنهُ اسمُهُ المَسيحُ عيسَى ابنُ مَريَمَ…». یهودیان دروغ می‌گویند، عیسی را نکشتند. حال شما پیروان عیسی با آن‌ها باید دشمنی کنید، نه با ما. پس معلوم می‌شود جریان دشمنی با خدا، اسلام و قرآن در حقیقت عبارت است از حرکت صهیونیسم بین‌الملل. هستۀ مرکزی آن در لندن و کشور بریتانیای کبیر شکل گرفت. اما اکنون کل فرانسه، آلمان، ایتالیا، انگلیس و بعضی از کشورهای هم‌پیمان حرف همان یهود را می‌زنند.

مارکسیسم و سرمایه‌داری در ایده کفر و شرک با هم یکی هستند

منظور از صهیونیسم بین‌الملل که می‌گوییم یعنی ایده‌ای نژادپرستانه که به وسیلۀ فرماندهان و دانشمندان یهودی  که جهان را به دو نیم تقسیم کرده‌اند، گسترش یافته است. صهیونیست‌ها دو طایفه هستند. عده‌ای طرفداران کاپیتالیسم و سرمایه‌داری و گروهی هم طرفدار اشتراک سوسیالیسم و مارکسیسم. هم آن‌ها یهودی هستند و هم این‌ها.

در ایدۀ کفر و شرک به طور کامل با هم یکی هستند اما در مبارزه علیه ما ظاهر دولت‌هایشان مسیحی است ولی در باطن صهیونیست هستند. صهیونیست‌هایی که در سازمان ملل به عنوان نژاد برتر برای خودشان حق وتو قرار داده‌اند. این حق وتو نشان می‌دهد که این‌ها برای بشریت ارزش قائل نیستند.

سازمان‌های حقوق بشر را بهانه کرده‌اند، اما عملا می‌بینید که وقتی حرف از حقوق بشر می‌شود، مرادشان از بشر یهودیانی است که صهیونیست‌ها پشتیبان آن‌ها هستند. از نظر آنان مابقی انسان‌های روی زمین بشر نیستند و به همین دلیل می‌بینید دنیا در مقابل استکبار سر خم فرو برده است.

جنگ جهانی اول را صهیونیست‌ها به وجود آوردند، دنیا را در سیطره خود قرار دادند. اما احساس کردند با آن تقسیماتی که در جنگ جهانی اول شد هنوز بخشی از آ‌ن‌ها به قدرت برتر دست نیافته‌اند، در نتیجه مجدد جنگ جهانی دوم را به وجود آوردند و دوباره همۀ دنیا را برهم ریختند و میلیون‌ها انسان را کشتند.

من نمی‌دانم آمارها صحیح است یا خیر اما در جنگ جهانی تلفات‌ نظامی‌ بیش‌ از ۲۳ میلیون‌ تن‌ و تلفات‌ غیرنظامی‌ بیش‌ از ۲۶ میلیون‌ تن‌ بوده‌ است‌. همین صهیونیسم بین‌الملل دنیا را اداره کرده و قرآن هم می‌فرماید: «وَ قَضَيْنَا إِلَىٰ بَنِي إِسْرَائِيلَ …».

از خواب بیدار شوید، بدانید که یهود برای نابودی بشر نقشه‌ دارد

خداوند متعال به این جریان نژادپرست می‌فرماید: به زودی شما دنیا را به آتش می‌کشید«…لَتُفْسِدُنَّ فِي الْأَرْضِ مَرَّتَيْنِ وَلَتَعْلُنَّ عُلُوًّا كَبِيرًا». قرآن می‌فرماید:«…وَلَا تَزَالُ تَطَّلِعُ عَلَىٰ خَائِنَةٍ…». لا تزال در لغت عرب یعنی دائم و بدون انقطاع. {یعنی} صبح که از خواب بیدار می‌شوید بدانید که یهود برای نابودی بشر نقشه‌ای دقیق دارد. باید همۀ مسلمانان این مسئله را بدانند.

جنایت اسرائیل

نه تنها مسلمانان فلسطین بلکه از ژاپن تا هند قدیم؛ یعنی تمام کشورهای شرق هند از جمله اندونزی، مالزی و ده‌ها کشور دیگر که به عنوان هند شرقی بوده را در سیطره خود در آورده بودند. صهیونیسم بین‌الملل بر آن‌ها حاکمیت داشته است و در حال حاضر هم خودشان را مالک دنیا می‌دانند.

کشور‌هایی که به کفر دست‌ دوستی داده‌اند تسلیم این‌ها هستند. اما جمهوری اسلامی به برکت انقلاب الهی و امامت و رهبری حضرت امام خمینی(ره) و مبانی ولایت فقیه {به استکبار دست‌ دوستی نداده است.} امام به این نتیجه رسیدند که باید در ایران اسلامی حکومتی تشکیل شود تا مسلمانان را با یکدیگر متحد کند و بر سر یهود و صهیونیسم بین‌الملل بتازد.

کتاب «صهیونیسم بین‌الملل و نقش یهود در صحنه‌های دین و سیاست» کتابی است ارزشمند و قابل استفاده که در آن تمام اهداف صهیونیسم را برملا کرده‌ایم. من توصیه می‌کنم به جوانان غیور و اهل مطالعه که به دور از تعصب، غوغای سیاسی و جنجال فضای مجازی، فرصت را از دست ندهند و درباره این قوم خون‌آشام بیشتر مطالعه کنند. این‌ها دشمنان بشریت‌اند. به طور قطع دشمن قرآن و اسلام و مسلمانان هم هستند و خودشان را هم مالک جهان می‌دانند.

 

بیشتر بخوانید:

آیت‌ الله سید محمدرضا علم‌ الهدی آیت‌ الله سید محمدرضا علم‌ الهدی آیت‌ الله سید محمدرضا علم‌ الهدی آیت‌ الله سید محمدرضا علم‌ الهدی آیت‌ الله سید محمدرضا علم‌ الهدی آیت‌ الله سید محمدرضا علم‌ الهدی یهود یهود یهود یهود یهود یهود یهود یهود یهود 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *