اخبار روز

ورود / عضویت

دولت روحانی استاد فرج‌ نژاد را حذف کرد

استاد حوزه و دانشگاه دوره دولت حسن روحانی را یکی از سخت‌ترین زمان‌ها برای استاد فرج‌نژاد خواند و گفت: فکر کنم در آن تاریخ بیشترین ظلم‌ها را به او کردند. دولت آقای روحانی ایشان را حذف کرد و ایشان را رسما خانه‌نشین کردند.
دولت روحانی استاد فرج‌ نژاد را حذف کرد

دولت روحانی استاد فرج‌ نژاد را حذف کرد

استاد حوزه و دانشگاه، حجت‌الاسلام سیدسلیمانی در حاشیه اکران مستند 11 جولای در مؤسسه فرهنگی رسانه‌ای استاد فرج‌نژاد، دوره دولت حسن روحانی را یکی از سخت‌ترین زمان‌ها برای ایشان خواند و افزود: فکر کنم در آن تاریخ بیشترین ظلم‌ها را به او کردند. دولت روحانی استاد فرج‌ نژاد را حذف کرد. دیگر ایشان را رسما خانه‌نشین کردند. اما کارشان 10 برابر شده بود؛ به‌گونه‌ای که از سال 92 به بعد این‌ همه طلبه و دانشجو را آماده کرد. چون دیگر فکر می‌کرد که وظیفه سنگینی به روی دوشش افتاده است.

وقتی حضرت آقا فرمان «آتش به اختیار» را دادند، محمدحسین فرج‌نژاد می‌گفت: «ما دیگر آتش به اختیاریم و باید حرکت کنیم.» بنابراین کسی حسین را متوقف نکرد. دولتی روی کار آمد که شاید این دولت خیلی با مبانی جمهوری اسلامی سازگار نبود. اما مبانی انقلاب مشخص است. امام مشخص کرده و آقا بیان کرده‌اند. محمدحسین هم سرباز ولایت بود، کار سخت بود اما به هیچ وجه حرکت متوقف نشد.

دولت روحانی استاد فرج‌ نژاد را حذف کرد

اگر محمدحسین زنده بود قطعا دغدغه‌اش دو مطلب بود: اول جهاد تبیین و دوم تبیین جایگاه دشمن و امروز طبق نیاز روز سعی می‌کرد داشته‌های حال حاضر مردم را که بزرگ‌ترین سرمایه امروز جمهوری اسلامی هست، تبیین کند تا به کلمه اول حضرت آقا یعنی امید برسد.

امروز جامعه بیش از هر چیز نیاز به امید دارد. مردم از داشته‌هایشان ناامید شدند. در حالی که حضرت آقا در هر سخنرانی رسما به داشته‌ها تأکید می‌کنند. پس اول از همه به امید می‌پرداخت.

دولت روحانی استاد فرج‌ نژاد را حذف کرد

وی ادامه داد: فکر می‌کنم دومین کاری که انجام می‌داد تبیین جایگاه دشمن بود. سعی می‌کردند که تمام آن آرزوسازی‌ها و آمال‌سازی‌هایی که برای جوان‌ها در مواجهه با آمریکا ایجاد می‌کنند را بیابد و بزند. مثل کتاب امپراتوری جنون که ایشان خیلی اصرار به خواندن آن داشت و چاپ کرد و آقای محمدی‌نیا زحمتش را کشیدند. مجموعه کارهایی که کرده بود را با دو کلید واژه امید و شناخت دشمن و تکیه نکردن به آن، ادامه می‌دادند.

سیدسلیمانی در رابطه با وظیفه شاگردان استاد فرج‌نژاد گفت: در جلسه گفتم که یکی از وظایف ما این است که سخنان آقا را خوب بفهمیم و تاریخ معاصرمان را بخوانیم و آن چیزی را که حضرت آقا به من و شما دستور داده‌اند را خوب عمل کنیم. آقا در سخنرانی‌هایشان چیزی که در روبه رو است را می‌گویند و برایمان تبیین می‌کنند.

دولت روحانی استاد فرج‌ نژاد را حذف کرد

وی پس از بیان دغدغه روز استاد فرج‌نژاد یکی از خاطراتش با ایشان را بیان کرد: یادم می‌آید بعد از انتخاباتی که جناب آقای روحانی رای آورد. در آن دوره آقای جلیلی کاندید شده بود و ایشان تبلیغات او را به عهده گرفته بودند. ایشان در پردیسان بودند که وقتی آمار نسبی مشخص شد، سوارش کردم و آمدیم جایی نشستیم. وقتی روحانی رای آورد و این اتفاقات افتاد، در اوج خستگی به پارکی رفتیم که قدم بزنیم. به ایشان گفتم: فکر کن اتفاقی نیفتاده و کسی رأی نیاورده. گفت: باید استراحتی کنم چون کارمان [از این به بعد] سخت‌تر شده و «باید حرکت کنیم».

خوشحالم که اغلب شرکت‌کنندگان نوجوان هستند

دولت روحانی استاد فرج‌ نژاد را حذف کرد

دولت روحانی استاد فرج‌ نژاد را حذف کرد

حجت‌الاسلام سیدسلیمانی گفت: من خوشحالم که بیشتر شرکت‌کنندگان نوجوان هستند. مثلا یکی از شرکت‌کنندگان 12 سالش است. وقتی کلاسی شکل می‌گیرد که از سنین 12 سال از آن استقبال می‌کنند و اجباری هم برای حضور در کار نیست، یا برخی آقایان دانشجو هستند، نشان می‌دهد که دغدغه لازم را ایجاد کرده‌اید و نیازشان را پاسخ می‌دهید و کلاس‌ها برای مخاطبان دارای جذابیت است.

سید سلیمانی در انتها گفت: باید برای مجموعه بچه‌هایی که شرکت می‌کنند طبقه‌بندی علمی مطابق با نیازمندی‌هایشان انجام شود. به طوری‌ که یک عده فرایند دو سه‌ ساله‌ای را آغاز کنند و کلاس‌ها را بیایند تا به یک خروجی مطلوبی برسیم. وقتی برخی جلسه‌هایی را بیایند و بروند و بروند فایده چندانی ندارد.

دولت روحانی استاد فرج‌ نژاد را حذف کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *