اخبار روز

ورود / عضویت

غلامرضا منتظمی: نادر طالب زاده حاج قاسم جنگ نرم بود

معاون مرحوم طالب‌زاده در کنفرانس بین‌المللی افق نو گفت: ما نسلی هستیم که باید خودمان را قربانی کنیم که نسل بعد از این برهه حساس رد شود. ما به این دلیل باید قربانی شویم که تهدیدات امنیتی حال حاضر ایران در تاریخ و در تمام دنیا بی‌سابقه بوده است.
نادر طالب زاده - نشست دشمن شناسی منتظمی

باید خودمان را برای نسل بعدی قربانی کنیم

معاون نادر طالب زاده در کنفرانس بین‌المللی افق نو، غلامرضا منتظمی در نشست دشمن‌ شناسی در ادبیات مقاومت در مؤسسه فرهنگی‌ رسانه‌ای استاد فرج‌نژاد  در روز شنبه ۲۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ ضمن پاسداشت حاج نادر طالب‌زاده گفت: ما نسلی هستیم که باید خودمان را قربانی کنیم که نسل بعد رد شود. ما به این دلیل باید قربانی شویم که تهدیدات امنیتی حال حاضر ایران در تاریخ و در تمام دنیا بی‌سابقه بوده است. جنگ ایران حذفی است و باید یک طرف حذف شود؛ ما وارد مرحله آخرالزمانی شده‌ایم.

غلامرضا منتظمی افزود: هنگامی که 17 سال پیش عازم فرانسه بودم، نادر طالب زاده گفت شبکه ضدصهیونیست‌ها در آمریکا را کشف کرده‌ایم. تو این شبکه را در اروپا پیدا کن. این وظیفه وزارت امور خارجه بود. وزارت امور خارجه ما باید با بقیه کشور تفاوت داشته باشد؛ چرا که ما پرونده یهود را در دست داریم. من تا ساعت 17 کار می‌کردم و از آن ساعت دنبال این شبکه می‌افتادم. در جنگ 33 روزه و 23 روزه در اروپا بودم که دریایی از مردم بود. سفیرم به من اجازه نمی‌داد که بروم. من هم می‌گفتم ملاقات دارم و در تظاهرات شرکت می‌کردم. این گونه است که می‌بینیم فرانسه ششمین کشور ضدصهیونیستی دنیا است.

وی در ادامه ابراز کرد: سپس در مواقعی از فرانسه به انگلیس، آلمان، بلژیک، ایتالیا و سایر کشورها می‌رفتم تا آنجا هم این شبکه را شکل دهم. لیستی آماده کردیم که این را اگر نادر طالب زاده به من نمی‌گفت نمی‌فهمیدم و این کار را رقم نمی‌زدم. نادر طالب زاده این لیست را لیست «بیدار شده‌ها» می‌نامید. وی چیزهایی را می‌دید که بقیه نمی‌دیدند. حاج نادر حاج قاسم جنگ نرم بود. افق نو همینطوری شکل نگرفت، بلکه حاصل بینش عمیق حاج نادر بود.

نادر طالب زاده اشتباه استراتژی ما در قبال رژیم صهیونیستی را کشف کرد

منتظمی در ادامه نشست دشمن شناسی در ادبیات مقاومت، ضمن انتقاد از عملکرد دولت در گفت: حکومت پاکستان جمهوری اسلامی است، بمب اتم دارد، جمعیتش هم سه برابر ماست. چرا رژیم صهیونیستی به پاکستان نمی‌پردازد و با آن مذاکرات هسته‌ای انجام نمی‌دهند؟! چون با رژیم صهیونیستی درگیری ندارد. ما تنها کشور دنیا هستیم که با رژیم صهیونیستی درگیر شده‌ایم. اما یک اشتباه استراتژیک داریم که رژیم صهیونیستی را محدود به منطقه‌ می‌بینیم. نادر طالب زاده ساختگی بودن مذاکرات هسته‌ای و این اشتباه استراتژیک را کشف کرد.

مدیر عامل موسسه بین‌المللی افق نو گفت: رژیم صهیونیستی از نقطه‌ای به دنیا ضربه زده که سابقه نداشته است. آن‌ها برای حکمرانی و کنترل دنیا به انقلاب جنسی دست زد. در دنیا ما را پایگاه مقاومت می‌دانند. دشمن هم به دنبال انقلاب جنسی در کشور ما است؛ به همین دلیل به دنبال ریختن قبح تمامی انحرافات جنسی از همجنسبازی گرفته تا تغییر جنسیت و ارتباط با حیوانات است.

غلامرضا منتظمی در ادامه افزود: حتما فیلم مریم مقدس و ملک سلیمان را ببینید که روایتی اسلامی از انبیاء است. در کشوری در شمال آفریقا این فیلم را دوبله کردیم. این فیلم تمام سینماها و کلیساها را فتح کرد. ذهنیت مردم را در برابر اسلام تغییر داد. به علاوه بازنمایی سخیف یهود از حضرت مریم را شکست و تغییر داد. در همین اتفاق بود که به اهمیت و نقش هنر پی بردم.

نادر طالب زاده می‌گفت: اگر  پیامبری می‌آمد مأموریت ایران را به او می‌دادند

وی درباره وظیفه ما در حال حاضر بیان کرد: نادر طالب زاده می‌گفت: اگر در حال حاضر پیامبری می‌آمد همین مأموریت ایران را به او می‌دادند. تک‌تک ما رسالتی که انبیاء داشتند را داریم. حال ما باید چه کار کنیم؟ باید کمی وارد فاز عملیاتی شویم. باید وارد یک فرایند کاری شویم. در دو محور داخلی و خارجی افسر جنگ نرم شویم. از حالا به بعد شما دیگر رفاه خود را فراموش کنید و به وظیفه‌تان بپردازید. همین آقای جان در آمریکا غوغایی به راه انداخته است. شب و روز نمی‌خوابد و در ایران حتی به او روادید نمی‌دهند و خانه ندارد.

وی در ادامه افزود: در دبیرستان‌ها آغاز به فعالیت کنیم. همایش‌ها و کلاس‌هایی برای نوجوانان بگذاریم تا بتوانیم قدرت بازدارندگی را در داخل کشور ایجاد کنیم. باید اولویت‌بندی کنیم و طبق این اولویت‌ها فعالیت کنیم.

رشد بالای مبارزات ضد یهودی در آمریکا 

معاون حاج نادر طالب‌زاده در نشست دشمن شناسی در ادبیات مقاومت
حضور جان جیمز یوبل در نشست دشمن‌شناسی در ادبیات مقاومت

نویسنده آمریکایی و فعال اجتماعی، جان جیمز یوبل ابراز کرد: در پنج سالی که در ایران بودم این مسائل را مطرح کردیم. طی این سال‌ها اتفاقات آمریکا را دنبال می‌کردم.  رشد روند مبارزات ضدیهودی در آمریکا از 7 ماه پیش رشد خیلی خوبی داشته. علت اوج آن حرف‌های «کانی‌وست»، سلبریتی ضد یهودی آمریکایی است. وی همسر سابق کیم کارداشیان است که اثرگذاری او از کیم کارداشیان بیشتر شد و تأثیر بسزایی در افکار عمومی داشت. در گذشته اگر چنین اتفاقی رخ می‌داد، یهودیان آن شخص را می‌شکستند.

وی اذعان کرد: تا قبل از این تنها سیاه‌پوستان در این جریانات شرکت می‌کردند اما در حال حاضر سفیدپوستان هم حضور فعالی دارند. ما شب‌نامه‌هایی را می‌نویسیم و در آمریکا پخش می‌کنیم و موج بزرگی ایجاد می‌گردد. شب‌نامه‌ای که به تازگی منتشر کردیم درباره تجارت برده بود که در حقیقت خود یهودیان این کار را انجام می‌دادند و از افشای آن هراس بسیاری داشتند و تمام این کارها از طریق فرستادن ایمیل انجام شد.

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *