اخبار روز

ورود / عضویت

آغاز ثبت‌نام دوره تربیت مدرس سواد رسانه‌‎ای و جنگ شناختی | ویژه طلاب

به همت مؤسسه فرهنگی رسانه‌ای استاد محمدحسین فرج‌نژاد «دوره تربیت مدرس سواد رسانه ای و جنگ شناختی-ویژه طلاب» در راستای تربیت مدرسان و مبلغانی متخصص برای امر خطیر تربیت و تدریس و ارتباط با قشر نوجوان با برنامه‌های جامع آموزشی برگزار می‌شود.
دوره تربیت مدرس سواد رسانه ای و جنگ شناختی-ویژه طلاب

به همت مؤسسه فرهنگی رسانه‌ای استاد محمدحسین فرج‌نژاد «دوره تربیت مدرس سواد رسانه‌ای و جنگ شناختی؛ ویژه طلاب» در راستای تربیت مدرس و متخصص سواد رسانه برگزار می‌شود. این دوره پذیرای طلاب زیر 25 سال آقا و خانم است.

سرفصل‌های دوره تربیت مدرس سواد رسانه‌ای و جنگ شناختی

کلاس‌های این دوره با تدریس استادان برجسته کشوری در موضوعات مخاطب‌شناسی، اوسینت، عملیات روانی، تکنیک‌های اقناع، نویسندگی ژورنال، صعود چهل‌ساله، نقد فیلم، بازی و انیمیشن(آموزش روش نقد)، آشنایی با دانش سایبرنتیک، جنگ ترکیبی، مبانی رسانه، روش بیان مسأله، آشنایی با ساختار سینما، جنگ روایت‌ها، کنشگری مجازی، جریان‌شناسی رسانه، آشنایی با نویسندگان و کارگردانان، دشمن‌شناسی، جنگ شناختی و فنون ارتباط با جوان و نوجوان، در تابستان برگزار خواهد شد.

نحوه ثبت‌نام در دوره

مهلت ثبت‌نام در دوره تربیت مدرس سواد رسانه‌ای و جنگ شناختی؛ ویژه طلاب تا ۲۸ خرداد است و کلاس‌ها روزهای زوج ساعت 14 الی 18:30 از ابتدای تابستان برگزار خواهد شد.

آدرس محل برگزاری دوره: قم، خیابان هنرستان، نبش خیابان شهید تراب نجف‌زاده، پلاک 245.

هزینه ثبت‌نام در دوره 500 هزار تومان است که برای ایجاد امکان ثبت‌نام برای تمام طلاب، شرکت‌کنندگان می‌توانند با هماهنگی مسؤول ثبت‌نام دوره، هزینه را در سه قسط پرداخت کنند.

برای ثبت‌نام در دوره روی «دوره تربیت مدرس سواد رسانه ای و جنگ شناختی؛ ویژه طلاب» کلیک کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09388815148 تماس گرفته و به مسؤول دوره در پیام‌رسان ایتا مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *