ورود / عضویت

رکورد فروش سال ۲۰۲۴ زده شد

در هفته گذشته انیمیشن درون بیرون ۲ (inside out 2) در رأس گیشه بوده است و بیش از یک میلیارد دلار فروخته است. این انیمیشن رکورد فروش تلماسه۲ را زد و نزدیک به دو برابر آن یعنی حدود ۱.۲ میلیارد دلار فروش داشته است.

دنی ویلنوو کارگردان فیلم تلماسه که پیش از این خبر داده بود نمی‌خواهد فعلا قسمت سوم فیلم تلماسه را بسازد، اعلام کرد که می‌خواهد قسمت سوم تلماسه را بسازد.

به تازگی پلیس اعلام کرده است که متیو پری بازیگر مشهور سریال دوستان(Friends) که بر اثر مصرف بیش از حد کتامین(نوعی ماده مخدر) فوت کرده بود، از دو تا سلبریتی دیگر سینما این ماده را به صورت غیرقانونی تهیه می‌کرده است. اسامی این دو سلبریتی هنوز اعلام نشده است.

همچنین جورج آر آر مارتین خالق کتاب‌های ترانه آتش و یخ که کتاب پایه سریال بازی تاج و تخت(Game of thrones) است به صورت غیرمستقیم اشاره کرد قرار است فیلمی بر اساس بازی الدن رینگ(Elden ring) که یکی از مهمترین بازی‌های و یکی از پرجایزه‌ترین بازی‌های تاریخ است ساخته شود.

پیش از این ساخت آثار سینمایی و سریالی بر اساس بازی‌های ویدویی مرسوم بوده است.

هایائو میازاکی، انیمه‌ساز مشهور ژاپنی نیز اعلام کرده است آماده ساخت اثر اقتباسی از این بازی است.

جان لندو، تهیه‌کننده دو فیلم سینمایی بزرگ تایتانیک و آواتار نیز در سن ۶۳ سالگی فوت کرد. استاد فرج‌نژاد معتقد بودند آواتار از مهم‌ترین و قوی‌ترین آثار سینمای هالیوود است.

/301

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *