جستجو برای:
سبد خرید 0
  • خانه
  • سرویس‌های سایت
    • دشمن‌شناسی
    • رسانه و روحانیت
    • بازی‌های ویدیویی
    • رسانه‌های شرقی
    • سینما و تلویزیون غرب
    • سینما و تلویزیون ایران
    • رسانه و روانشناسی
    • فناوری‌های نوین
    • سیاست و دشمن‌شناسی
    • تحولات منطقه
    • اقتصاد و دشمن‌شناسی
    • نقد موسیقی
    • نقد کتاب
  • دسته‌بندی ساختاری
    • خبر
    • گزارش‌
    • گفتگو
    • معرفی کتاب
    • مقاله‌
    • یادداشت
  • فروشگاه
    • دوره‌ها
      • دوره زن و رسانه
      • دوره جامع ژورنالیسم
      • دوره مستندسازی با موبایل
      • دوره درسگفتار غرب‌شناسی
      • دوره رسانه و جنگ شناختی
      • دوره ۰ تا ۱۰۰ پریمیر
      • دوره آموزش عکاسی و تصویربرداری
      • دوره آموزش فتوشاپ
      • دوره آموزشی سواد رسانه
    • کتاب‌ها
  • استاد محمدحسین فرج‌نژاد
    • زندگینامۀ استاد فرج‌نژاد
    • استاد فرج‌نژاد از زبان دیگران
    • نوشته‌های استاد فرج‌نژاد
    • معرفی کتاب‌های استاد فرج‌نژاد
      • معرفی کتاب دست پنهان
      • معرفی کتاب اسطوره‌های صهیونیستی در سینما
      • معرفی کتاب تحلیل نفوذ فرهنگ کابالیستی(عرفان یهودی) در سینما
      • معرفی کتاب دین در سینمای شرق و غرب
      • معرفی کتاب اقتصاد صهیونیسم
      • معرفی کتاب دین، انیمیشن و سبک زندگی
      • معرفی کتاب فقه رسانه و فضای مجازی
    • صفحه مخصوص استاد فرج‌نژاد
  • رویدادها
  • دربارۀ ما
    • مدرسان ما
  • تماس با ما
  • حساب کاربری 👤
ورود
[suncode_otp_login_form]

گذرواژه خود را فراموش کرده اید؟

ارسال مجدد کد یکبار مصرف (00:20)

عضویت
[suncode_otp_registration_form]

ارسال مجدد کد یکبار مصرف (00:20)
سایت استاد فرج نژاد
شروع کنید
0
آخرین اطلاعیه ها
لطفا برای نمایش اطلاعیه ها وارد شوید
  • خانه
  • سرویس‌های سایت
    • دشمن‌شناسی
    • رسانه و روحانیت
    • بازی‌های ویدیویی
    • رسانه‌های شرقی
    • سینما و تلویزیون غرب
    • سینما و تلویزیون ایران
    • رسانه و روانشناسی
    • فناوری‌های نوین
    • سیاست و دشمن‌شناسی
    • تحولات منطقه
    • اقتصاد و دشمن‌شناسی
    • نقد موسیقی
    • نقد کتاب
  • دسته‌بندی ساختاری
    • خبر
    • گزارش‌
    • گفتگو
    • معرفی کتاب
    • مقاله‌
    • یادداشت
  • فروشگاه
    • دوره‌ها
      • دوره زن و رسانه
      • دوره جامع ژورنالیسم
      • دوره مستندسازی با موبایل
      • دوره درسگفتار غرب‌شناسی
      • دوره رسانه و جنگ شناختی
      • دوره ۰ تا ۱۰۰ پریمیر
      • دوره آموزش عکاسی و تصویربرداری
      • دوره آموزش فتوشاپ
      • دوره آموزشی سواد رسانه
    • کتاب‌ها
  • استاد محمدحسین فرج‌نژاد
    • زندگینامۀ استاد فرج‌نژاد
    • استاد فرج‌نژاد از زبان دیگران
    • نوشته‌های استاد فرج‌نژاد
    • معرفی کتاب‌های استاد فرج‌نژاد
      • معرفی کتاب دست پنهان
      • معرفی کتاب اسطوره‌های صهیونیستی در سینما
      • معرفی کتاب تحلیل نفوذ فرهنگ کابالیستی(عرفان یهودی) در سینما
      • معرفی کتاب دین در سینمای شرق و غرب
      • معرفی کتاب اقتصاد صهیونیسم
      • معرفی کتاب دین، انیمیشن و سبک زندگی
      • معرفی کتاب فقه رسانه و فضای مجازی
    • صفحه مخصوص استاد فرج‌نژاد
  • رویدادها
  • دربارۀ ما
    • مدرسان ما
  • تماس با ما
  • حساب کاربری 👤
  • خانه
  • سرویس‌های سایت
    • دشمن‌شناسی
    • رسانه و روحانیت
    • بازی‌های ویدیویی
    • رسانه‌های شرقی
    • سینما و تلویزیون غرب
    • سینما و تلویزیون ایران
    • رسانه و روانشناسی
    • فناوری‌های نوین
    • سیاست و دشمن‌شناسی
    • تحولات منطقه
    • اقتصاد و دشمن‌شناسی
    • نقد موسیقی
    • نقد کتاب
  • دسته‌بندی ساختاری
    • خبر
    • گزارش‌
    • گفتگو
    • معرفی کتاب
    • مقاله‌
    • یادداشت
  • فروشگاه
    • دوره‌ها
      • دوره زن و رسانه
      • دوره جامع ژورنالیسم
      • دوره مستندسازی با موبایل
      • دوره درسگفتار غرب‌شناسی
      • دوره رسانه و جنگ شناختی
      • دوره ۰ تا ۱۰۰ پریمیر
      • دوره آموزش عکاسی و تصویربرداری
      • دوره آموزش فتوشاپ
      • دوره آموزشی سواد رسانه
    • کتاب‌ها
  • استاد محمدحسین فرج‌نژاد
    • زندگینامۀ استاد فرج‌نژاد
    • استاد فرج‌نژاد از زبان دیگران
    • نوشته‌های استاد فرج‌نژاد
    • معرفی کتاب‌های استاد فرج‌نژاد
      • معرفی کتاب دست پنهان
      • معرفی کتاب اسطوره‌های صهیونیستی در سینما
      • معرفی کتاب تحلیل نفوذ فرهنگ کابالیستی(عرفان یهودی) در سینما
      • معرفی کتاب دین در سینمای شرق و غرب
      • معرفی کتاب اقتصاد صهیونیسم
      • معرفی کتاب دین، انیمیشن و سبک زندگی
      • معرفی کتاب فقه رسانه و فضای مجازی
    • صفحه مخصوص استاد فرج‌نژاد
  • رویدادها
  • دربارۀ ما
    • مدرسان ما
  • تماس با ما
  • حساب کاربری 👤
شروع کنید

وبلاگ

موسسه فرهنگی رسانه‌ای استاد فرج‌نژاد > مطالب سایت > دسته‌بندی ساختاری > پیشبینی جوایز امی Emmy سال ۲۰۲۵ | مهم‌ترین جایزۀ آثار سریالی

پیشبینی جوایز امی Emmy سال ۲۰۲۵ | مهم‌ترین جایزۀ آثار سریالی

۱۴۰۴-۰۶-۲۱
خبر، دسته‌بندی ساختاری، سرویس‌های سایت، سینما و تلویزیون غرب، مطالب سایت
پیشبینی جوایز امی Emmy سال 2025

پیشبینی جوایز امی Emmy سال 2025

جشنوارۀ «اِمی» یکی از مهم‌ترین رویدادهای هنری آمریکاست که توسط «آکادمی هنرها و علوم تلویزیون» برگزار می‌شود و به برترین آثار تلویزیون‌ در ایالات متحده جایزه می‌دهد. در واقع اگر اسکار مهم‌ترین جشنواره در آثار سینمایی باشد، این جشنواره مهم‌ترین و مشهورترین جشنواره در آثار تلویزیونی و سریالی است.

برگزاری هفتادوهفتمین جشنوارۀ امی در سپتامبر ۲۰۲۵(شهریور 1404)

در سال 2025، هفتادوهفتمین دورۀ جوایز «اِمی ساعات پربیننده» (Primetime Emmy Awards) در 14 سپتامبر معادل 23 شهریور در «تئاتر پیکاک» (Peacock Theater) واقع در مرکز شهر لس‌آنجلس در کالیفرنیا برگزار خواهد شد.

اجرای این مراسم بر عهدۀ بازیگر کمدین «نیت بارگاتز» (Nate Bargatze) است و شبکه «سی‌بی‌اس» (CBS) همراه با سرویس استریم «پارامونت+» (Paramount+) آن را به صورت زنده از ساعت ۸ شب به وقت شرق آمریکا و ۵ بعدازظهر به وقت اقیانوس آرام پخش می‌کنند.

در مراسم امسال آثار پخش‌شده بین تاریخ‌های ۱ ژوئن (June) ۲۰۲۴ تا ۳۱ مه (May) ۲۰۲۵ را ارزیابی می‌کند و سریال‌هایی چون «تفکیک» (Severance) با ۲۷ نامزدی و «پنگوئن» (The Penguin) با ۲۴ نامزدی از پیشتازان رقابت به شمار می‌آیند.

برنامۀ «امی‌های هنرهای خلاقه» (Creative Arts Emmys) طی دو شب پایانی این هفته برگزار می‌شود و پس از آن، هفتاد و هفتمین دوره جوایز اِمی پرایم‌تایم (Primetime Emmy Awards) روز یکشنبه ۱۴ سپتامبر برگزار خواهد شد.

بیشترین نامزدی‌های جشنوارۀ امی

استریم اَپل تی‌وی پلاس با شتابی بی‌سابقه وارد رقابت امسال شده است. سریالی با ژانر تریلر روان‌شناختی به‌نام «تفکیک» (Severance) با ۲۷ نامزدی در صدر قرار دارد.

پس از آن، سریال «پنگوئن» (The Penguin) از استریم اچ‌بی‌اُ مکس، یک اسپین‌آف از دنیای بتمن، با ۲۴ نامزدی دیده می‌شود.

همچنین سریال کمدی سیاه «استودیو» (The Studio) که هجوی تند از هالیوود است با ۲۳ نامزدی رکورد بیشترین نامزدی یک سریال کمدی را داشته است.

جشنواره امی، جشنواره‌ای با بیش از 200 رشته و جایزه

تعداد رشته‌ها و جوایز اِمی، آن‌قدر زیاد است که اگر کسی بی‌خبر وارد مراسم شود، احتمالاً خیال می‌کند وارد یک ماراتن اهدای مدال شده نه یک جشن سینما و تلویزیون که البته بی‌شباهت به جشنوارۀ فجر خودمان نیست که هر سال چند تا جایزۀ دیگر هم به آن اضافه می‌شود.

این گستردگی، آنطور که ادعا می‌شود حاصل تمایل آکادمی برگزار کننده به پوشش تمام زوایای صنعت است؛ از بازیگری و کارگردانی گرفته تا طراحی صحنه، صداگذاری، جلوه‌های ویژه و حتی رشته‌هایی است که تنها متخصصان پشت‌صحنۀ حرفه از وجودشان خبر دارند. برگزارکنندگان این جشنواره ادعا می‌کنند این تقسیم‌بندی گسترده باعث می‌شود تولیدات کوچکِ یک شب شبکه کابلی در کنار پرهزینه‌ترین ساختارهای نتفلیکس یا HBO شانس دریافت جایزه داشته باشند، هرچند برای مخاطبان این حجم لیست، گیج‌کننده به‌نظر برسد.

در مجموع، کل جوایز اِمی، وقتی تمام شاخه‌ها را کنار هم می‌گذاریم، به عددی نزدیک به 200 رشته یعنی بیش از 200 جایزه می‌رسیم؛ رقمی آن‌قدر بزرگ که حتی برای مراسم اسکار، گرمی یا بفتا نیز غیرمعمول است.

فهرست آثار نامزد شده جشنوارۀ امی آنطور که خود جشنواره منتشر کرده یک پی‌دی‌اف 68 صفحه‌ای می‌شود که می‌توانید آن را از اینجا دانلود کنید، این جشنواره تعداد رشته‌های بسیار زیادی دارد.

برای پیشگیری از اطناب مطلب، در ادامۀ گزارش، فقط مواردی که سایت ورایتی یکی از سایت‌های مشهور سینمایی پیشبینی کرده برندۀ جشنوارۀ امی شوند را می‌آوریم و لیست کامل نامزدی‌ها را نمی‌آوریم.

احتمال بیشترین جایزه برای کدام اثر است؟

بیشترین جوایز احتمالی برای سریال‌ها

بر اساس برآورد سایت «ورایتی» (Variety)، «اَپل تی‌وی پلاس» (Apple TV+) احتمال بالایی برای برد در شاخه بهترین سریال درام یعنی سریال «تفکیک» (Severance) و بهترین سریال کمدی  «استودیو» (The Studio) دارد؛ در صورتی که این اتفاق بیفتد، نخستین جایزه همزمان به یک شبکه در هر دو شاخه اصلی پس از استریم «اچ‌بی‌او» (HBO) در سال 2016 است که به هر دو اثرش یعنی «بازی تاج‌وتخت» (Game of Thrones) و «ویپ» (Veep) در دو شاخه جایزه «اِمی» داده شد.

در صورت صحت پیش‌بینی‌ها، سریال «استودیو» (The Studio) با 12 جایزه در صدر مجموعه‌ها قرار می‌گیرد و بعد از آن سریال «تفکیک» (Severance) و «پنگوئن» (The Penguin) با 9 جایزه مشترکاً در رتبه دوم خواهند بود.

مینی‌سریال روان‌شناختی «بلوغ یا نوجوانی» (Adolescence) از «نتفلیکس» (Netflix) نیز 8 برد از جمله بهترین مینی‌سریال را هدف گرفته است.

برنامه «SNL50: The Anniversary Special» از شبکه «ان‌بی‌سی» (NBC) می‌تواند با پیش‌بینی 6 جایزه، فهرست پنج اثر برتر را تکمیل کند.

بیشتریت جوایز احتمالی برای پلتفرم‌ها

در سطح پلتفرم‌ها، نتفلیکس با ۲۵ پیروزی پیش‌بینی‌شده، کمی بالاتر از اَپل تی‌وی پلاس با ۲۴ و اچ‌بی‌اُ مکس با ۲۳ رتبه. اچ‌بی‌اُ مکس در عین حال رکورد تاریخی بیشترین تعداد نامزدی به تعداد ۱۴۲ نامزدی! را به ثبت رسانده است. رکورد بیشترین جوایز سالانه نیز مشترکاً در اختیار سی‌بی‌اس و نتفلیکس است که در سال‌های ۱۹۷۴ و ۲۰۲۱ هر کدام ۴۴ جایزه کسب کردند.

سریال «تفکیک» احتمالاً جوایز مهمی چون بهترین کارگردانی (بن استیلر)، بهترین نویسندگی (قسمت «Cold Harbor» از دن اریکسون) و بهترین فیلمبرداری را به نام خود ثبت می‌کند. با این حال، سریال تازه‌وارد «پیت» (The Pitt) از اچ‌بی‌اُ مکس که اخیراً جایزه برنامه سال انجمن منتقدان تلویزیون را برد، می‌تواند نتایج جالبی کسب کند؛ واقعه‌ای که قبلا برای آثاری مثل «سرگذشت ندیمه» از استریم Hulu و «فلیبگ» از استریم Prime Video اتفاق افتاده بوده بود.

سریال «پنگوئن» به‌ویژه با بازی کالین فارل در نقش اصلی و احتمال موفقیت هم‌بازی‌اش کریستین میلیوتی، یکی از موانع جدی رقبا در شاخه مینی‌سریال است. این سریال در شاخه‌های طراحی گریم، طراحی صحنه، جلوه‌های ویژه پروتزی، تدوین صدا و جلوه‌های بصری نیز صدرنشین پیش‌بینی‌هاست.

در بخش بازیگر مهمان درام، احتمال می‌رود اسکات گلن ۸۶ ساله با اثر «هتل سفید» – The White Lotus با پیروزی‌اش، مسن‌ترین برنده این شاخه شود و رکورد جیمز ویت‌مور در ۷۸ سالگی برای اثر «وکالت» – The Practice در سال ۲۰۰۰ برنده شد را جابه‌جا کند.

در این میان، برنامه «برنامۀ آخر شب با استیون کلبر» (The Late Show with Stephen Colbert) از سی‌بی‌اس که شانس بالایی برای برد در شاخه برنامه گفت‌وگو محور دارد، ممکن است سرانجام طلسم اِمی خود را بشکند. این برنامه تاکنون با ۳۳ نامزدی، هیچ جایزه‌ای نگرفته و از این نظر پس از سریال «بهتره با سال تماس بگیری» (Better Call Saul) با ۵۳ نامزدی و بدون برد، در جایگاه دوم قرار دارد.

در پیش‌بینی‌های تازه برای جوایز مراسم «اِمی ساعات پربیننده» (Primetime Emmy Awards)، بازیگر کمدین، «آدام سندلر» (Adam Sandler) نیز ممکن است رکورد شخصی خود را ثبت کند. این بازیگر و کمدین که پیش‌تر عضو برنامه «ساتردی نایت لایو» (Saturday Night Live – SNL) بوده، امسال در دو بخش نامزد شده است: برای ویژه‌برنامۀ نتفلیکس خود با عنوان «آدام سندلر: دوستت دارم» (Adam Sandler: Love You) و همچنین ترانۀ «۵۰ سال» از برنامه «اس‌ان‌ال۵۰» . پیروزی در هر یک از این دو بخش، نخستین جایزۀ اِمی او خواهد بود.

برنامۀ «اس‌ان‌ال۵۰: ویژه‌برنامۀ سالگرد» (SNL50: The Anniversary Special) از شبکۀ «ان‌بی‌سی» (NBC) از نامزدهای اصلی در بخش‌های «ویژه‌برنامۀ سرگرمی زنده»، «کارگردانی» و «نویسندگی برای ویژه‌برنامه» محسوب می‌شود.

نتفلیکس در بخش‌های مستند و انیمیشن امکان بالایی برای جوایز دارد و آثاری چون «سیمون بایلز: اوج‌گیری» (Simone Biles: Rising)، «ویل و هارپر» (Will and Harper) و «آرکین» (Arcane) در میان شانس‌های اصلی هستند.

در بخش برنامه‌های واقع‌نما، برنامۀ «خائنان» (The Traitors) از استریم «پیکاک» (Peacock) به‌عنوان مدعی اصلی در دو بخش «برنامۀ رقابتی» و «اجرای واقع‌نما» با اجرای «آلن کامینگ» (Alan Cumming) پیش‌بینی شده است.

«عشق در طیف» (Love on the Spectrum) در صدر پیش‌بینی‌های واقع‌نمای غیرساختاریافته (Unstructured Reality) قرار دارد و برنامه «تانک کوسه» (Shark Tank) از شبکۀ «ای‌بی‌سی» (ABC) امکان دارد در بخش واقع‌نمای ساختاریافته (Structured Reality) جایزه بگیرد.

پیش‌بینی‌های نهایی جوایز اِمی ۲۰۲۵ از نظر سایت ورایتی

سریال درام

برنده خواهد شد: «تفکیک» (Severance – Apple TV+)

احتمال برد: «پیت» (The Pitt – HBO Max)

شایستۀ برد: «اندور» (Andor – Disney+)

شایستۀ نامزدی: «آژانس» (The Agency – Paramount+)

سریال کمدی

برنده خواهد شد: «استودیو» (The Studio – Apple TV+)

احتمال برد: «هکس» (Hacks – HBO Max)

شایستۀ برد: «استودیو» (The Studio)

شایستۀ نامزدی: «جبران افراطی» (Overcompensating – Prime Video)

مینی‌سریال

برنده خواهد شد: «بلوغ» (Adolescence – Netflix)

احتمال برد: «پنگوئن» (The Penguin – HBO Max)

شایستۀ برد: «بلوغ» (Adolescence)

شایستۀ نامزدی: «بی‌گناه مفروض» (Presumed Innocent – Apple TV+)

فیلم تلویزیونی (TV Movie)

برنده خواهد شد: «بریجت جونز: دیوانۀ پسر» (Bridget Jones: Mad About the Boy – Peacock)

احتمال برد: «ریبل ریج» (Rebel Ridge – Netflix)

شایستۀ برد: «دره» (The Gorge – Apple TV+)

شایستۀ نامزدی: «سوپریم‌ها در رستوران ارل» (The Supremes at Earl’s All-You-Can-Eat – Hulu)

در رده‌های بازیگری اصلی، مکمل و مهمان برای ژانرهای درام، کمدی و مینی‌سریال، پیش‌بینی‌ها بین آثار و بازیگران مشهور چون «نوآ وایل» (Noah Wyle)، «کیتی بیتس» (Kathy Bates)، «ست روگن» (Seth Rogen)، «کالین فارل» (Colin Farrell)، «میشل ویلیامز» (Michelle Williams)، «هریسون فورد» (Harrison Ford)، «کاترین اوهارا» (Catherine O’Hara) و «برایان کرانستون» (Bryan Cranston) تقسیم شده است.

آثار واقع‌نمای غیرساختاریافته

در طبقه‌بندی رسانه یا تلویزیون به آثاری گفته می‌شود که محتوای آن‌ها مبتنی بر واقعیت است، ولی ساختار یا فیلمنامۀ دقیق و از پیش‌تعیین‌شده ندارد

برنده خواهد شد: «عشق در طیف» (Love on the Spectrum – Netflix)

احتمال برد: «خوش آمدید به رکسهام» (Welcome to Wrexham – FX)

شایستۀ برد: «عشق در طیف» (Love on the Spectrum)

شایستۀ نامزدی: «دره» (The Valley – Bravo)

برنامه‌های گفت‌وگومحور (Unstructured Reality)

برنده خواهد شد: «برنامه آخر شب با استیون کلبر» (The Late Show With Stephen Colbert – CBS)

احتمال برد: «دیلی شو» (The Daily Show – Comedy Central)

شایستۀ برد: «برنامه آخر شب با استیون کلبر» (The Late Show With Stephen Colbert)

شایستۀ نامزدی: «هات وانز» (Hot Ones – YouTube)

برنامۀ متنوعِ از پیش‌نوشته (Scripted Variety)

این اصطلاح معمولاً به برنامه‌های تلویزیونی یا نمایشی گفته می‌شود که بخش‌های گوناگون(گفت‌وگو، موسیقی، کمدی، اسکچ و…) دارند و همه‌چیز بر اساس متن و سناریوی از پیش‌تهیه‌شده اجرا می‌شود، نه بداهه.

برنده خواهد شد: «هفته گذشته امشب با جان الیور» (Last Week Tonight with John Oliver – HBO Max)

احتمال برد: «زنده شنبه شب» (Saturday Night Live – NBC)

شایستۀ برد: «هفته گذشته امشب با جان الیور» (Last Week Tonight with John Oliver)

شایستۀ نامزدی: «افراد بسیار مهم» (Very Important People – Dropout)

ویژه‌برنامۀ سرگرمی زنده (Variety Special – Live)

برنده خواهد شد: «اس‌ان‌ال پنجاه: ویژه‌برنامۀ سالگرد» (SNL50: The Anniversary Special – NBC)

احتمال برد: «بیانسه بول» (Beyoncé Bowl – Netflix)

شایستۀ برد: «نمایش نیمه‌وقت سوپربول ۵۹ با حضور کندریک لامار» (The Apple Music Super Bowl LIX Halftime Show Starring Kendrick Lamar – Fox)

شایستۀ نامزدی: «جوایز گرمی» (The Grammys – CBS)

ویژه‌برنامۀ سرگرمی ضبط‌شده (Variety Special – Pre-Recorded)

برنده خواهد شد: «علی وونگ: زن مجرد» (Ali Wong: Single Lady – Netflix)

احتمال برد: «آدام سندلر: دوستت دارم» (Adam Sandler: Love You – Netflix)

شایستۀ برد: «بیل بور: سال‌های مرگبار» (Bill Burr: Drop Dead Years – Hulu)

شایستۀ نامزدی: «چلسی هندلر: آن احساس» (Chelsea Handler: The Feeling – Netflix)

سریال مستند (Documentary Series)

برنده خواهد شد: «سیمون بایلز: اوج‌گیری» (Simone Biles: Rising – Netflix))

احتمال برد: «مطالعات اجتماعی» (Social Studies – FX)

شایستۀ برد: «مطالعات اجتماعی» (Social Studies)

شایستۀ نامزدی: «دیوانه شامپانزه‌ها» (Chimp Crazy – HBO Max)

ویژۀ مستند (Documentary Special)

برنده خواهد شد: «ویل و هارپر» (Will and Harper – Netflix)

احتمال برد: «پی‌وی به‌عنوان خودش» (Pee-wee as Himself – HBO Max)

شایستۀ برد: «ویل و هارپر» (Will and Harper)

شایستۀ نامزدی: «نفر اول در فهرست بازیگران» (Number One on the Call Sheet – Apple TV+)

غیرتخیلی با مجری (Hosted Nonfiction)

«Hosted Nonfiction» به برنامه‌هایی گفته می‌شود که محتوای آن‌ها بر پایۀ واقعیت است و توسط یک مجری هدایت می‌شود؛ تمرکز آن روی روایت، معرفی یا تحلیل موضوعات واقعی است، مثل مستندهای میدانی یا مسابقات دانستنی‌ها. تفاوت اساسی آن با «Scripted Variety» این است که اولی واقعیت را با هدایت یک چهرهٔ حاضر در صحنه روایت می‌کند، دومی بیشتر فضای نمایشی و سرگرم‌کنندهٔ از پیش‌طراحی‌شده دارد.

برنده خواهد شد: «مهمان بعدی من به معرفی نیازی ندارد با دیوید لترمن» (My Next Guest Needs No Introduction with David Letterman – Netflix)

احتمال برد: «کانن اوبرایان باید برود» (Conan O’Brien Must Go – HBO Max)

شایستۀ برد: «پیداکردن ریشه‌های شما با هنری لوئیس گیتس جونیور» (Finding Your Roots with Henry Louis Gates, Jr. – PBS)

شایستۀ نامزدی: «اوا لونگوریا: جستجو برای اسپانیا» (Eva Longoria: Searching for Spain – CNN)

شایستگی استثنایی (Exceptional Merit)

اصطلاح «Exceptional Merit» برای آثاری به‌کار می‌رود که دستاوردشان از نظر هنری، فرهنگی یا اجتماعی به‌قدری برجسته است که از معیارهای معمول جوایز فراتر می‌رود. این برچسب معمولاً به مستندها یا برنامه‌های خاصی داده می‌شود که تأثیر عمیق فرهنگی یا اجتماعی دارند، حتی اگر در دسته‌بندی‌های رقابتی عادی نباشند.

برنده خواهد شد: «من سلین دیون هستم» (I Am Celine Dion – Prime Video)

احتمال برد: «پاتریس: فیلم» (Patrice: The Movie – Hulu)

شایستۀ برد: «زندگی شگفت‌انگیز ایبلین» (The Remarkable Life of Ibelin – Netflix)

کارگردانی سریال درام

برنده خواهد شد: «بن استیلر» (Ben Stiller)، «تفکیک» (Severance – Apple TV+)

احتمال برد: «جسیکا لی گَنه» (Jessica Lee Gagné)، «تفکیک» (Severance)

شایستۀ برد: «یانوس متس» (Janus Metz)، «اندور» (Andor – Disney+)

شایستۀ نامزدی: «الیزابت ماس» (Elisabeth Moss)، «سرگذشت ندیمه» (The Handmaid’s Tale – «اعدام» Execution)

کارگردانی سریال کمدی

برنده خواهد شد: «ست روگن» (Seth Rogen) و «ایوان گلدبرگ» (Evan Goldberg)، «استودیو» (The Studio – Apple TV+)

احتمال برد: «ایو اده‌بری» (Ayo Edebiri)، «خرس» (The Bear – FX)

شایستۀ برد: «ایو اده‌بری» (Ayo Edebiri)

شایستۀ نامزدی: «رندال اینهورن» (Randall Einhorn)، «دبستان ابوت» (Abbott Elementary)

کارگردانی مینی‌سریال

برنده خواهد شد: «فیلیپ بارانتینی» (Philip Barantini)، «بلوغ» (Adolescence – Netflix)

احتمال برد: «جنیفر گتسینگر» (Jennifer Getzinger)، «پنگوئن» (The Penguin – HBO Max)

شایستۀ برد: «فیلیپ بارانتینی» (Philip Barantini)، «بلوغ» (Adolescence)

شایستۀ نامزدی: «کریس بَرِت» (Chris Barrett) و «لوک تیلور» (Luke Taylor)، «آینه سیاه» (Black Mirror)

کارگردانی مستند

برنده خواهد شد: «نایل دی‌مارکو» (Nyle DiMarco) و «دیویس گوگنهایم» (Davis Guggenheim)، «اکنون رئیس ناشنوا!» (Deaf President Now! – Apple TV+)

احتمال برد: «مت وُلف» (Matt Wolf)، «پی‌وی به‌عنوان خودش» (Pee-wee as Himself – HBO Max)

شایستۀ برد: «مت وُلف» (Matt Wolf)

کارگردانی ویژه‌برنامه سرگرمی

برنده خواهد شد: «لیز پاتریک» (Liz Patrick)، «اس‌ان‌ال پنجاه: ویژه‌برنامۀ سالگرد» (SNL50: The Anniversary Special – NBC)

احتمال برد: «هامیش لینکلیتر» (Hamish Linklater)، «نمایش نیمه‌وقت سوپربول ۵۹ با حضور کندریک لامار» (The Apple Music Super Bowl LIX Halftime Show Starring Kendrick Lamar – Fox)

شایستۀ برد: «بیانسه نولز-کارتر» (Beyoncé Knowles-Carter) و «الکس رودزینسکی» (Alex Rudzinski)، «بیانسه بول» (Beyoncé Bowl – Netflix)

کارگردانی مجموعۀ سرگرمی

برنده خواهد شد: «جیم هاسکینسون» (Jim Hoskinson)، «برنامه آخر شب با استیون کلبر» (The Late Show with Stephen Colbert – CBS)

احتمال برد: «پل پنولینو» (Paul Pennolino)، «هفته گذشته امشب با جان الیور» (Last Week Tonight with John Oliver – HBO Max)

شایستۀ برد: «پل پنولینو» (Paul Pennolino)

کارگردانی برنامه واقع‌نما

برنده خواهد شد: «کیان اوکلری» (Cian O’Clery)، «عشق در طیف» (Love on the Spectrum – Netflix)

احتمال برد: «بن آرچارد» (Ben Archard)، «خائنان» (The Traitors – Peacock)

شایستۀ برد: «کیان اوکلری» (Cian O’Clery)

نویسندگی سریال درام

برنده خواهد شد: «تفکیک» (Severance – Apple TV+) — قسمت «بندرگاه سرد» (Cold Harbor) نوشتۀ «دن اریکسون» (Dan Erickson)

احتمال برد: «نیلوفر سفید» (The White Lotus – HBO Max) — قسمت «مهمانی ماه کامل» (Full-Moon Party) نوشتۀ «مایک وایت» (Mike White)

شایستۀ برد: «پیت» (The Pitt – HBO Max) — قسمت «ساعت ۷ صبح» (7:00 A.M.) نوشتۀ «آر. اسکات جِمیل» (R. Scott Gemmill)

شایستۀ نامزدی: «آژانس» (The Agency – Paramount+) — قسمت «فرود سخت» (Hard Landing) نوشتۀ «جز باترورث» (Jez Butterworth) و «جان-هنری باترورث» (John-Henry Butterworth)

نویسندگی سریال کمدی

برنده خواهد شد: «تمرین» (The Rehearsal – HBO Max) — قسمت «کُد خلبان» (Pilot’s Code) نوشتۀ «نیتن فیلدر» (Nathan Fielder)

احتمال برد: «استودیو» (The Studio – Apple TV+) — قسمت «ترفیع» (The Promotion) نوشتۀ «ست روگن» (Seth Rogen)، «ایوان گلدبرگ» (Evan Goldberg)، «پیتر هایک» (Peter Huyck)، «الکس گریگوری» (Alex Gregory)، «فریدا پرز» (Frida Perez)

شایستۀ برد: «هَکس» (Hacks – HBO Max) — قسمت «یک سراشیبی لغزنده» (A Slippery Slope) نوشتۀ «لوسیا آنیلو» (Lucia Aniello)، «پل دبلیو. داونز» (Paul W. Downs)، «جِن استاتسکی» (Jen Statsky)

شایستۀ نامزدی: «جبران افراطی» (Overcompensating – Prime Video) — قسمت «هیولاهای ترسناک و اِلف‌های مهربان» (Scary Monsters and Nice Sprites) نوشتۀ «بِنیتو اسکینر» (Benito Skinner)

نویسندگی مینی‌سریال

برنده خواهد شد: «بلوغ» (Adolescence – Netflix) — مجموعۀ ساخته‌شده توسط «جک تورن» (Jack Thorne) و «استیون گراهام» (Stephen Graham)

احتمال برد: «هیچ نگو» (Say Nothing – FX) — قسمت «مردمی در خاک» (The People in the Dirt) نوشتۀ «جاشوا زِتومر» (Joshua Zetumer)

شایستۀ برد: «بلوغ» (Adolescence – Netflix)

شایستۀ نامزدی: «آینه سیاه» (Black Mirror – Netflix) — قسمت «مرثیه» (Eulogy) نوشتۀ «چارلی بروکر» (Charlie Brooker) و «الا رود» (Ella Road)

نویسندگی مجموعۀ سرگرمی

برنده خواهد شد: «دیلی شو» (The Daily Show – Comedy Central)

احتمال برد: «هفته گذشته امشب با جان الیور» (Last Week Tonight with John Oliver – HBO Max)

شایستۀ برد: «هفته گذشته امشب با جان الیور» (Last Week Tonight with John Oliver)

نویسندگی ویژه‌برنامه سرگرمی

برنده خواهد شد: «اس‌ان‌ال پنجاه: ویژه‌برنامۀ سالگرد» (SNL50: The Anniversary Special – NBC)

احتمال برد: «دوستت، نیت بارگاتز» (Your Friend, Nate Bargatze – Netflix)

شایستۀ برد: «کنک در زندگی» (Cunk on Life – Netflix)

نویسندگی غیرتخیلی

برنده خواهد شد: «مارتا» (Martha – Netflix) نوشتۀ «آر. جی. کاتلر» (RJ Cutler)

احتمال برد: «دیوانه شامپانزه‌ها» (Chimp Crazy – HBO Max)

شایستۀ برد: «دیوانه شامپانزه‌ها» (Chimp Crazy)

مسابقه تلویزیونی

برنده خواهد شد: «جئوپاردی» (Jeopardy – ABC)

احتمال برد: «چرخ شانس» (Wheel of Fortune)

شایستۀ برد: «چرخ شانس» (Wheel of Fortune)

گریم دوره‌ای فانتزی بدون پروتز (Makeup Period Fantasy Non-Prosthetic)

«گریم دوره‌ای فانتزی بدون پروتز» سبکی از طراحی چهره است که با الهام از آرایش‌ها و جزئیات بصری دوره‌های تاریخی، فضایی خیال‌انگیز یا جادویی را بازآفرینی می‌کند، اما بدون استفاده از قطعات مصنوعی برای تغییر فرم صورت.

برنده: «خانه اژدها» House of the Dragon (HBO Max) – «اژدهای سرخ و زرین» The Red Dragon and the Gold

شانس برد: «هیولاها: داستان لایل و اریک منندز» Monsters: The Lyle and Erik Menendez Story (نتفلیکس Netflix) — «برادر، یک دایم داری قرض بدی؟» Brother, Can You Spare a Dime?

شایستۀ برد: «مصاحبۀ با خون‌آشام اثر آن رایس» Anne Rice’s Interview with the Vampire (AMC) — «می‌دانی دوست داشته شدن توسط مرگ چه معنایی دارد؟» Do You Know What It Means to Be Loved by Death

گریم متنوع برای واقع‌نمایی غیر داستانی (Makeup Variety Nonfiction Reality)

«گریم متنوع برای واقع‌نمایی غیر داستانی» شیوه‌ای از آرایش است که در برنامه‌های واقع‌نما یا مستندهای سرگرمی به‌کار می‌رود و چهره‌ها را با توجه به فضای هر بخش یا قسمت، متعادل و هماهنگ می‌کند؛ هدف، حفظ حالت طبیعی و در عین حال ایجاد جلوۀ دیداری جذاب است.

برنده: «مسابقۀ درگ روپال» RuPaul’s Drag Race (MTV) – «بیچ، من یک دختر درگ هستم» Bitch, I’m a Drag Queen

شانس برد: «برادران بوله دراگولا» The Boulet Brothers’ Dragula (Shudder) — «به جهنم خوش آمدید» Welcome to Hell

شایستۀ برد: «شیر شاه در هالیوود بول» The Lion King at the Hollywood Bowl (Disney+)

گریم پروتزی (Makeup Prosthetic)

برنده: «پنگوئن» The Penguin (HBO Max) – «بعد از ساعت کاری» After Hours — مایک مارینو Mike Marino، مایک فونتین Mike Fontaine، کریستال جورادو Crystal Jurado، دیانا چوی Diana Choi، کلر فلوین Claire Flewin، جری کانستنتین Gerry Constantin، یوایچی آرت ساکاموتو Yuichi Art Sakamoto و بابی دیل Bobby Dell

شانس برد: «خانه اژدها» House of the Dragon (HBO Max) — «کشت سرخ» The Red Sowing

شایستۀ برد: «پنگوئن» The Penguin

آرایش موی معاصر (Hairstyling Contemporary)

«آرایش موی معاصر» به سبکی از طراحی و مدلینگ مو گفته می‌شود که با سلیقه و روندهای رایج زمان حال هماهنگ است و بیشتر در آثار واقع‌گرا، سریال‌های مدرن یا رویدادهای روز به کار می‌رود.

برنده: «استودیو» The Studio (Apple TV+) — «سینماکان» CinemaCon – واناِسا پرایس Vanessa Price، الکساندرا فورد Alexandra Ford و لورن مک‌کیوِر Lauren McIver

شانس برد: «امیلی در پاریس» Emily in Paris (نتفلیکس Netflix) – «بازگشت بر اسب دیوانه» Back on the Crazy Horse

شایستۀ برد: «ابتدایی ابوت» Abbott Elementary (ABC) — «صدمین روز مدرسه» 100th Day of School

آرایش موی دوره‌ای فانتزی (Hairstyling Period Fantasy)

«آرایش موی دوره‌ای فانتزی» رویکردی در طراحی مو است که ظاهر و بافت‌های شاخص یک دورۀ تاریخی را با عناصر خلاقانه، خیال‌انگیز یا غیرواقعی ترکیب می‌کند. این سبک معمولاً در آثار تاریخی-فانتزی یا ماجراجویی‌های حماسی دیده می‌شود و با استفاده از تزئینات، فرم‌های اغراق‌آمیز و رنگ‌های غیرمعمول، تصویری می‌سازد که هم حس تعلق به گذشته را منتقل می‌کند و هم جلوۀ جادویی یا افسانه‌ای دارد.

برنده: «بریجرتون» Bridgerton (نتفلیکس Netflix) – «دوستان قدیمی» Old Friends — اریکا اکوئیست Erika Ökvist، فریده غودار Farida Ghoddar، گریس اِستلا گورمن Grace Estella Gorman و لورا سیم Laura Sym

شانس برد: «آنچه در سایه‌ها انجام می‌دهیم» What We Do in the Shadows (FX) — «پایان» The Finale

شایستۀ برد: «هیولاها: داستان اریک و لایل منندز» Monsters: The Erik and Lyle Menendez Story (نتفلیکس Netflix)

آرایش موی متنوع برای واقع‌نمایی غیر داستانی (Hairstyling Variety Nonfiction Reality)

برنده: «برادران بوله دراگولا» The Boulet Brothers’ Dragula (Shudder) – «به جهنم خوش آمدید» Welcome to Hell — مارکو گابلینی Marco Gabellini

شانس برد: «ویژه‌برنامۀ پنجاه‌سالگی SNL» SNL50: The Anniversary Special (NBC)

شایستۀ برد: «ویژه‌برنامۀ پنجاه‌سالگی SNL» SNL50: The Anniversary Special

میکس صدا – کمدی/درام یک‌ساعته (Sound Mixing Comedy Drama One Hour)

«میکس صدا – کمدی/درام یک‌ساعته» فرایند ترکیب و بالانس گفت‌وگو، موسیقی و افکت‌های صوتی در سریال‌های یک‌ساعتهٔ کمدی یا درام برای ایجاد تجربه‌ای روان و هماهنگ در شنیدار است.

برنده: «تفکیک» Severance (Apple TV+) – «بندر سرد» Cold Harbor — باب شفالس Bob Schwalls، جِیکوب ریبیکوف Jacob Ribicoff، دیوید شوارتز David Schwartz و جورج لارا George Lara

شانس برد: «آخرین ما» The Last of Us (HBO Max) — «در طول دره» Through the Valley

شایستۀ برد: «اندور» Andor (Disney+) — «تو کی هستی؟» Who Are You?

میکس صدا – محدود (Sound Mixing Limited)

«میکس صدا – محدود» ترکیب و تنظیم صدا در مجموعه‌ها یا فیلم‌های محدود و کوتاه‌قسمت است تا وضوح، تعادل و فضای شنیداری مطلوب حاصل شود.

برنده: «بلوغ» Adolescence (نتفلیکس Netflix) – «قسمت ۱» Episode 1

شانس برد: «پنگوئن» The Penguin (HBO Max) — «بعد از ساعت کاری» After Hours

شایستۀ برد: «آینه سیاه» Black Mirror (نتفلیکس Netflix) — «یواس‌اس کالِیستر: به سوی بی‌نهایت» USS Callister: Into Infinity

میکس صدا – کمدی/درام نیم‌ساعته (Sound Mixing Comedy Drama Half-Hour)

برنده: «خرس» The Bear (FX) – «درها» Doors

شانس برد: «استودیو» The Studio (Apple TV+) — «جوایز گلدن گلوب» The Golden Globes

شایستۀ برد: «استودیو» The Studio

میکس صدا – متنوع (Sound Mixing Variety)

برنده: «ویژه‌برنامۀ پنجاه‌سالگی SNL» SNL50: The Anniversary Special (NBC)

شانس برد: «شصت‌وهفتمین جوایز گرمی سالانه» The 67th Annual Grammy Awards (CBS)

شایستۀ برد: «اسکار» The Oscars (ABC)

میکس صدا – غیر داستانی (Sound Mixing Nonfiction)

برنده: «موسیقی اثر جان ویلیامز» Music by John Williams (Disney+) — روی والدسپروگر Rui Waldspurger، کریستوفر بارنت Christopher Barnett و نوآ الکساندر Noah Alexander

شانس برد: «موج ۱۰۰ فوتی» 100 Foot Wave (HBO Max) — «فصل سوم: کورتس بانک» Chapter III: Cortes Bank

شایستۀ برد: «پی-وی به مثابۀ خود» Pee-wee as Himself (HBO Max)

میکس صدا – واقع‌نما (Sound Mixing Reality)

برنده: «به وِرِکسهام خوش آمدید» Welcome to Wrexham (FX) – «تا آخرین لحظه» Down to the Wire — مارک جنسن Mark Jensen

شانس برد: «مسابقۀ شگفت‌انگیز» The Amazing Race (CBS)

شایستۀ برد: «مرگبارترین صید» Deadliest Catch (دیسکاوری چنل Discovery Channel)

ادیت صدا – کمدی/درام یک‌ساعته (Sound Editing Comedy Drama One Hour)

برنده: «آخرین ما» The Last of Us (HBO Max)

شانس برد: «اندور» Andor (Disney+) — «تو کی هستی؟» Who Are You?

شایستۀ برد: «اندور» Andor

ادیت صدا – کمدی/درام نیم‌ساعته (Sound Editing Comedy Drama Half-Hour)

برنده: «استودیو» The Studio (Apple TV+)

شانس برد: «جواهرات پارسا» The Righteous Gemstones (HBO Max) – «پیش‌درآمد» Prelude

شایستۀ برد: «جواهرات پارسا» The Righteous Gemstones

ادیت صدا – انیمیشن (Sound Editing Animated)

برنده: «آرکِین» Arcane (نتفلیکس Netflix) — «خاک زیر ناخن‌هایت» The Dirt Under Your Nails

شانس برد: «پیشتازان فضا: عرشه‌های پایینی» Star Trek: Lower Decks (Paramount+) – «نسل جدیدِ نو» The New Next Generation

شایستۀ برد: «آرکین» Arcane

ادیت صدا – محدود (Sound Editing Limited)

برنده: «پنگوئن» The Penguin (HBO Max) – «بعد از ساعت کاری» After Hours

شانس برد: «بلوغ» Adolescence (نتفلیکس Netflix)

شایستۀ برد: «پیشتازان فضا: بخش ۳۱» Star Trek: Section 31 (پارامونت پلاس Paramount+)

ادیت صدا – غیر داستانی (Sound Editing Nonfiction)

برنده: «SNL50: فراتر از شنبه شب» SNL50: Beyond Saturday Night (پیکاک Peacock) – «فصل ۱۱: سال عجیب» Season 11: The Weird Year

شانس برد: «موج ۱۰۰ فوتی» 100 Foot Wave (HBO Max) – «فصل سوم: کورتس بانک» Chapter III – Cortes Bank

شایستۀ برد: «موج ۱۰۰ فوتی» 100 Foot Wave

جلوه‌های ویژه بصری – فصل یا فیلم (Special Visual Effects Season or Movie)

برنده: «اندور» Andor (دیزنی پلاس Disney+)

شانس برد: «دون: نبوت» Dune: Prophecy (HBO Max)

شایستۀ برد: «اندور» Andor

جلوه‌های ویژه بصری – اپیزود تکی (Special Visual Effects Single Episode)

برنده: «پنگوئن» The Penguin (HBO Max)

شانس برد: «آینه سیاه» Black Mirror (نتفلیکس Netflix) – «یواس‌اس کالِیستر: به سوی بی‌نهایت» USS Callister: Into Infinity

شایستۀ برد: «آینه سیاه» Black Mirror

آهنگسازی موسیقی سریال (Music Composition Series)

برنده: «استودیو» The Studio (Apple TV+) — آنتونیو سانچز Antonio Sánchez

شانس برد: «تفکیک» Severance (Apple TV+) — تئودور شاپیرو Theodore Shapiro

شایستۀ برد: «اندور» Andor (دیزنی پلاس Disney+) — براندون رابرتس Brandon Roberts

آهنگسازی موسیقی محدود (Music Composition Limited)

آهنگسازی محدود به ساخت و تنظیم موسیقی اوریجینال برای مجموعه‌ها یا فیلم‌های کوتاه و محدود اطلاق می‌شود.

برنده: «پنگوئن» The Penguin (HBO Max) – «بعد از ساعت کاری» After Hours — میک جاکینو Mick Giacchino

شانس برد: «هیولاها: داستان لایل و اریک منندز» Monsters: The Lyle and Erik Menendez Story (نتفلیکس Netflix) – «اسپری» Spree — توماس نیومن Thomas Newman و جولیا نیومن Julia Newman

شایستۀ برد: «آینه سیاه» Black Mirror (نتفلیکس Netflix) – «یواس‌اس کالِیستر: به سوی بی‌نهایت» USS Callister: Into Infinity — دنیل پمبرتن Daniel Pemberton

آهنگسازی موسیقی – مستند (Music Composition Documentary)

برنده: «قاره آمریکا» The Americas (ان‌بی‌سی NBC) – «آند» Andes — هانس زیمر Hans Zimmer، آنزه روزمن Anže Rozman و کارا تالوه Kara Talve

شانس برد: «لئوناردو داوینچی» Leonardo da Vinci (پی‌بی‌اس PBS) — کارولین شاو Caroline Shaw

شایستۀ برد: «سوپر/مَن: داستان کریستوفر ریو» Super/Man: The Christopher Reeve Story (HBO Max) — ایلان اشکری Ilan Eshkeri

کارگردانی موسیقی (Music Direction)

برنده: «اجرای نیمه‌وقت سوپر بول LIX اپل موزیک با حضور کندریک لامار» The Apple Music Super Bowl LIX Halftime Show Starring Kendrick Lamar (فاکس Fox)

شانس برد: «اسکار» The Oscars (ای‌بی‌سی ABC) — مایکل بیردن Michael Bearden

شایستۀ برد: «اجرای نیمه‌وقت سوپر بول LIX اپل موزیک با حضور کندریک لامار» The Apple Music Super Bowl LIX Halftime Show Starring Kendrick Lamar

موسیقی و ترانه (Music and Lyrics)

برنده: «SNL50: ویژه‌برنامۀ سالگرد» SNL50: Anniversary Special (ان‌بی‌سی NBC) – «۵۰ سال» 50 Years — دن بولا Dan Bulla و آدام سندلر Adam Sandler

شانس برد: «آگاتا همه‌چیز را خواهد داشت» Agatha All Along (دیزنی پلاس Disney+) – «تصنیف جاده جادوگران» The Ballad of the Witches’ Road — کریستن اندرسون-لوپز Kristen Anderson-Lopez و رابرت لوپز Robert Lopez

شایستۀ برد: «ویل و هارپر» Will and Harper (نتفلیکس Netflix) – «هارپر و ویل به غرب می‌روند» Harper and Will Go West — شان داگلاس Sean Douglas، کریستن ویگ Kristen Wiig و جاش گرینبام Josh Greenbaum

موسیقی تیتراژ (Main Title Music)

برنده: «لوتوس سفید» The White Lotus (HBO Max) — کریستوبال تاپیا دِ ویر Cristobal Tapia de Veer

شانس برد: «دون: نبوت» Dune: Prophecy (HBO Max) — فولکر برتلمن Volker Bertelmann

شایستۀ برد: «دوستان و همسایگان شما» Your Friends and Neighbors (Apple TV+) — دومینیک لوئیس Dominic Lewis و همیلتون لایت‌هاوزر Hamilton Leithauser

نظارت بر موسیقی (Music Supervision)

نظارت بر موسیقی نقشی کلیدی در تولید فیلم، سریال و حتی بازی‌های ویدئویی است که بر انتخاب، مجوزگیری و هماهنگی موسیقی‌های موجود برای استفاده در یک اثر نظارت می‌کند. این فرد با کارگردان، تدوینگر و تیم صدا همکاری می‌کند تا قطعاتی متناسب با فضای احساسی و روایی انتخاب شده و به درستی در نقاط حساس داستان قرار گیرند، در عین‌ حال مسائل حقوقی و بودجۀ مربوط به کپی‌رایت نیز مدیریت شود.

برنده: «استودیو» The Studio (Apple TV+) – «تبلیغ» The Promotion — گیب هیلفر Gabe Hilfer

شانس برد: «آخرین ما» The Last of Us (HBO Max) – «قیمت» The Price — ایوین کلین Evyen Klean، ایان براوک Ian Broucek و اسکات هانائو Scott Hanau

شایستۀ برد: «تفکیک» Severance (Apple TV+) – «بندر سرد» Cold Harbor — جرج دراکولیاس George Drakoulias

فرم کوتاه – کمدی، درام، متنوع (Short Form Comedy Drama Variety)

برنده: «آخرین شب با سث مایرز: اصلاحات» Late Night with Seth Meyers: Corrections (ان‌بی‌سی NBC) — سث مایرز Seth Meyers و مایک شوماکر Mike Shoemaker

شانس برد: «حفره خرگوش با جیمی کیمل» The Rabbit Hole with Jimmy Kimmel (یوتیوب YouTube)

شایستۀ برد: «برنامه روزانه: دسی لیدیک روباه‌توضیح‌گر» The Daily Show: Desi Lydic Foxsplains (یوتیوب YouTube)

آنچه آمد مهم‌ترین پیشبینی‌ها در مهم‌ترین رشته‌های جوایز فقط در حدود 40 رشتۀ از 200 رشتۀ این جشنواره بود. بعد از اعلام برندگان، لیست برندگان جوایز امی، مهم‌ترین جشنوارۀ جوایز به آثار سریالی در سینمای و تلویزیون غرب را منتشر خواهیم کرد.

قبلی پاسخ قاطع انصارالله به صهیونیست ها
بعدی موسیقی انیمیشن شکارچیان شیاطین کیپاپ | صنعت سرگرمی در لباس الهام بخشی

مطالب مرتبط

۱۴۰۴-۰۹-۰۳

نگاهی به فیلم انتخابی اسرائیل برای اسکار

ادامه مطلب
پرده‌برداری از جنایات صهیونیست‌ها در مستند شبکه ITV انگلیس | پروتکل پشه چیست؟

۱۴۰۴-۰۹-۰۲

پرده‌برداری از جنایات صهیونیست‌ها در مستند شبکه ITV انگلیس | پروتکل پشه چیست؟

ادامه مطلب
نقد و تحلیل فیلم تاپ گان: ماوریک Top Gun: Maverick 2022

۱۴۰۴-۰۹-۰۲

نقد و تحلیل فیلم تاپ گان: ماوریک Top Gun: Maverick 2022

ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

جستجو در مطالب سایت
جستجو برای:
آرشیو مطالب
  • آذر ۱۴۰۴ (۴)
  • آبان ۱۴۰۴ (۲۵)
  • مهر ۱۴۰۴ (۲۴)
  • شهریور ۱۴۰۴ (۵۰)
  • مرداد ۱۴۰۴ (۳۳)
  • تیر ۱۴۰۴ (۲۶)
  • خرداد ۱۴۰۴ (۱۹)
  • اردیبهشت ۱۴۰۴ (۱۱)
  • فروردین ۱۴۰۴ (۱۵)
  • اسفند ۱۴۰۳ (۲۱)
  • بهمن ۱۴۰۳ (۲۳)
  • دی ۱۴۰۳ (۱۹)
  • آذر ۱۴۰۳ (۲۹)
  • آبان ۱۴۰۳ (۲۰)
  • مهر ۱۴۰۳ (۳۱)
  • شهریور ۱۴۰۳ (۱۵)
  • مرداد ۱۴۰۳ (۱۱)
  • تیر ۱۴۰۳ (۱۱)
  • خرداد ۱۴۰۳ (۱۴)
  • اردیبهشت ۱۴۰۳ (۱۳)
  • فروردین ۱۴۰۳ (۱۶)
  • اسفند ۱۴۰۲ (۱۷)
  • بهمن ۱۴۰۲ (۱۸)
  • دی ۱۴۰۲ (۹)
  • آذر ۱۴۰۲ (۵)
  • آبان ۱۴۰۲ (۱۴)
  • مهر ۱۴۰۲ (۳۴)
  • شهریور ۱۴۰۲ (۳)
  • مرداد ۱۴۰۲ (۱۵)
  • تیر ۱۴۰۲ (۱۰)
  • خرداد ۱۴۰۲ (۳۴)
  • اردیبهشت ۱۴۰۲ (۳۵)
  • فروردین ۱۴۰۲ (۱۳)
  • اسفند ۱۴۰۱ (۵۳)
  • بهمن ۱۴۰۱ (۷)
  • دی ۱۴۰۱ (۱)
  • تیر ۱۴۰۱ (۷)
نوشته‌های تازه
  • نگاهی به فیلم انتخابی اسرائیل برای اسکار
  • پرده‌برداری از جنایات صهیونیست‌ها در مستند شبکه ITV انگلیس | پروتکل پشه چیست؟
  • نقد و تحلیل فیلم تاپ گان: ماوریک Top Gun: Maverick 2022
  • بزرگترین جشنواره مستند جهان(IDFA) اسرائیل را تحریم کرد
  • بلک فرایدی دیجیکالا و تبلیغ صرافی تبدیل
آخرین دیدگاه‌ها
  • ارمیا در استیم چیست؟ | کامل‌ترین مقاله دربارۀ استیم و آمار آن
  • ارمیا در استیم چیست؟ | کامل‌ترین مقاله دربارۀ استیم و آمار آن
  • بهنام در کاملترین زندگینامه شهید امیرحسین فقهی | مهندس هسته‌ای
  • پژوهشگر در زندگینامه سردار غلامعلی رشید | کاملترین زندگینامه از نابغۀ جنگ
  • محقق در زندگینامه استاد محمد حسین فرج نژاد
محصولات
  • کتاب یهودستیزی واقعیت یا دستاویز سیاسی کتاب یهودستیزی واقعیت یا دستاویز سیاسی
    تومان 300.000 قیمت اصلی: تومان 300.000 بود.تومان 260.000قیمت فعلی: تومان 260.000.
  • کتاب دست پنهان کتاب دست پنهان
    تومان 150.000
  • دوره آموزش تصویربرداری دوره آموزش تصویربرداری (عکاسی و فیلمبرداری)
    تومان 800.000
  • دوره جامع تربیت مربی هویت‌ساز دوره جامع تربیت مربی هویت‌ساز
    تومان 3.000.000 قیمت اصلی: تومان 3.000.000 بود.تومان 1.000.000قیمت فعلی: تومان 1.000.000.
  • دوره مستندسازی با موبایل دوره مستندسازی با موبایل
    تومان 315.000
  • کتاب حکایت سینماتوگراف کتاب حکایت سینماتوگراف
    تومان 270.000
  • کتاب دین در سینمای شرق و غرب کتاب دین در سینمای شرق و غرب
    تومان 420.000
  • نشریه تخصصی تیه نشریه تخصصی تیه شماره 1
    نمره 4.00 از 5

    تومان 110.000
  • دوره رسانه و جنگ شناختی دوره رسانه و جنگ شناختی
    تومان 515.000
  • دوره ژورنالیسم دوره جامع ژورنالیسم
    نمره 5.00 از 5

    تومان 1.000.000
سایت استاد فرج نژاد

مؤسسۀ فرهنگی رسانه‌ای استاد فرج‌نژاد در سال ۱۴۰۱ فعالیت خود را در زمینۀ تربیت نیروهای رسانه‌ای دشمن‌شناس انقلابی آغاز کرد. این مؤسسه به یاد مرحوم استاد دکتر محمدحسین فرج‌نژاد، نامگذاری شده است. استاد فرج‌نژاد طلبۀ جهادی دشمن‌شناس و استاد مبرز سواد رسانه‌ای بود که به چندین زبان تسلط داشت و صدها شاگرد در حیات کوتاه اما پربرکت خود تربیت کرد.

دسترسی سریع
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • رهگیری خرید
نماد اعتماد الکترونیک
شبکه های اجتماعی
icon--white Telegram-plane Instagram ویراستی سایت استاد فرج نژاد حساب توییتر استاد فرج نژاد حساب ایتا سایت استاد فرج نژاد Youtube

قم، خیابان بسیج (هنرستان)، جنب خیابان شهید تراب نجف‌زاده، مؤسسۀ فرهنگی رسانه‌ای استاد محمدحسین فرج‌نژاد

ورود
استفاده از شماره تلفن
آیا هنوز عضو نشده اید؟ ثبت نام کنید
ثبت نام
قبلا عضو شده اید؟ ورود به سیستم