اخبار روز

ورود / عضویت

آغاز ثبت‌نام دوره آموزشی رسانه و دشمن‌شناسی

به همت مؤسسه رسانه‌ای استاد فرج‌نژاد «دوره آموزشی رسانه و دشمن شناسی؛ ویژه خواهران 18 تا 30 سال» برگزار خواهد شد. این دوره پذیرای خواهران 18 تا 30 سال می‌باشد.
دوره آموزشی رسانه و دشمن شناسی

به همت مؤسسه فرهنگی رسانه‌ای استاد محمدحسین فرج‌نژاد «دوره آموزشی رسانه و دشمن شناسی؛ ویژه خواهران 18 تا 30 سال» در راستای تربیت فعالان رسانه‌ای متخصص با رویکرد رسانه‌ای  با برنامه‌های جامع آموزشی و کارگاهی به مقوله دشمن‌شناسی می‌پردازد. این دوره پذیرای خواهران 18 تا 30 سال می‌باشد.

سرفصل‌های دوره آموزشی رسانه و دشمن شناسی

کلاس‌های این دوره با تدریس استادان برجسته کشوری در موضوعات زن و رسانه، اینترنت، دشمن شناسی، سواد رسانه، غرب شناسی، عملیات روانی و تکنیک‌های اقناع، کنشگری در فضای مجازی، اخلاق رسانه‌ای و رصد و پایش فعالیت خود را در تابستان دنبال خواهد کرد.

نحوه ثبت‌نام در دوره

مهلت ثبت‌نام در «دوره آموزشی رسانه و دشمن شناسی؛ ویژه خواهران 18 تا 30 سال» تا 31 خرداد است و کلاس‌ها روزهای شنبه و دوشنبه از ساعت 14 تا 18، از تیرماه تا شهریور سال 1402 برگزار خواهد شد.

آدرس محل برگزاری دوره: قم، هنرستان، نبش خیابان شهید تراب نجف‌زاده، پلاک ۲۴۵.

هزینه ثبت‌نام در دوره 300 هزار تومان است که برای ایجاد امکان ثبت‌نام برای تمام افراد 18 تا 30 سال، شرکت‌کنندگان می‌توانند با هماهنگی مسؤول ثبت‌نام دوره، هزینه را در سه قسط پرداخت کنند.

برای ثبت‌نام در دوره روی «دوره آموزشی رسانه و دشمن شناسی-ویژه خواهران 18 تا 30 سال»کلیک کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۳۸۸۸۱۵۱۴۸ تماس گرفته و یا به مسؤول دوره در پیام‌رسان ایتا مراجعه فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *