جستجو برای:
سبد خرید 0
  • خانه
  • سرویس‌های سایت
    • دشمن‌شناسی
    • رسانه و روحانیت
    • بازی‌های ویدیویی
    • رسانه‌های شرقی
    • سینما و تلویزیون غرب
    • سینما و تلویزیون ایران
    • رسانه و روانشناسی
    • فناوری‌های نوین
    • سیاست و دشمن‌شناسی
    • تحولات منطقه
    • اقتصاد و دشمن‌شناسی
    • نقد موسیقی
    • نقد کتاب
  • دسته‌بندی ساختاری
    • خبر
    • گزارش‌
    • گفتگو
    • معرفی کتاب
    • مقاله‌
    • یادداشت
  • فروشگاه
    • دوره‌ها
      • دوره زن و رسانه
      • دوره جامع ژورنالیسم
      • دوره مستندسازی با موبایل
      • دوره درسگفتار غرب‌شناسی
      • دوره رسانه و جنگ شناختی
      • دوره ۰ تا ۱۰۰ پریمیر
      • دوره آموزش عکاسی و تصویربرداری
      • دوره آموزش فتوشاپ
      • دوره آموزشی سواد رسانه
    • کتاب‌ها
  • استاد محمدحسین فرج‌نژاد
    • زندگینامۀ استاد فرج‌نژاد
    • استاد فرج‌نژاد از زبان دیگران
    • نوشته‌های استاد فرج‌نژاد
    • معرفی کتاب‌های استاد فرج‌نژاد
      • معرفی کتاب دست پنهان
      • معرفی کتاب اسطوره‌های صهیونیستی در سینما
      • معرفی کتاب تحلیل نفوذ فرهنگ کابالیستی(عرفان یهودی) در سینما
      • معرفی کتاب دین در سینمای شرق و غرب
      • معرفی کتاب اقتصاد صهیونیسم
      • معرفی کتاب دین، انیمیشن و سبک زندگی
      • معرفی کتاب فقه رسانه و فضای مجازی
    • صفحه مخصوص استاد فرج‌نژاد
  • رویدادها
  • دربارۀ ما
    • مدرسان ما
  • تماس با ما
  • حساب کاربری 👤
ورود
[suncode_otp_login_form]

گذرواژه خود را فراموش کرده اید؟

ارسال مجدد کد یکبار مصرف (00:20)

عضویت
[suncode_otp_registration_form]

ارسال مجدد کد یکبار مصرف (00:20)
سایت استاد فرج نژاد
شروع کنید
0
آخرین اطلاعیه ها
لطفا برای نمایش اطلاعیه ها وارد شوید
  • خانه
  • سرویس‌های سایت
    • دشمن‌شناسی
    • رسانه و روحانیت
    • بازی‌های ویدیویی
    • رسانه‌های شرقی
    • سینما و تلویزیون غرب
    • سینما و تلویزیون ایران
    • رسانه و روانشناسی
    • فناوری‌های نوین
    • سیاست و دشمن‌شناسی
    • تحولات منطقه
    • اقتصاد و دشمن‌شناسی
    • نقد موسیقی
    • نقد کتاب
  • دسته‌بندی ساختاری
    • خبر
    • گزارش‌
    • گفتگو
    • معرفی کتاب
    • مقاله‌
    • یادداشت
  • فروشگاه
    • دوره‌ها
      • دوره زن و رسانه
      • دوره جامع ژورنالیسم
      • دوره مستندسازی با موبایل
      • دوره درسگفتار غرب‌شناسی
      • دوره رسانه و جنگ شناختی
      • دوره ۰ تا ۱۰۰ پریمیر
      • دوره آموزش عکاسی و تصویربرداری
      • دوره آموزش فتوشاپ
      • دوره آموزشی سواد رسانه
    • کتاب‌ها
  • استاد محمدحسین فرج‌نژاد
    • زندگینامۀ استاد فرج‌نژاد
    • استاد فرج‌نژاد از زبان دیگران
    • نوشته‌های استاد فرج‌نژاد
    • معرفی کتاب‌های استاد فرج‌نژاد
      • معرفی کتاب دست پنهان
      • معرفی کتاب اسطوره‌های صهیونیستی در سینما
      • معرفی کتاب تحلیل نفوذ فرهنگ کابالیستی(عرفان یهودی) در سینما
      • معرفی کتاب دین در سینمای شرق و غرب
      • معرفی کتاب اقتصاد صهیونیسم
      • معرفی کتاب دین، انیمیشن و سبک زندگی
      • معرفی کتاب فقه رسانه و فضای مجازی
    • صفحه مخصوص استاد فرج‌نژاد
  • رویدادها
  • دربارۀ ما
    • مدرسان ما
  • تماس با ما
  • حساب کاربری 👤
  • خانه
  • سرویس‌های سایت
    • دشمن‌شناسی
    • رسانه و روحانیت
    • بازی‌های ویدیویی
    • رسانه‌های شرقی
    • سینما و تلویزیون غرب
    • سینما و تلویزیون ایران
    • رسانه و روانشناسی
    • فناوری‌های نوین
    • سیاست و دشمن‌شناسی
    • تحولات منطقه
    • اقتصاد و دشمن‌شناسی
    • نقد موسیقی
    • نقد کتاب
  • دسته‌بندی ساختاری
    • خبر
    • گزارش‌
    • گفتگو
    • معرفی کتاب
    • مقاله‌
    • یادداشت
  • فروشگاه
    • دوره‌ها
      • دوره زن و رسانه
      • دوره جامع ژورنالیسم
      • دوره مستندسازی با موبایل
      • دوره درسگفتار غرب‌شناسی
      • دوره رسانه و جنگ شناختی
      • دوره ۰ تا ۱۰۰ پریمیر
      • دوره آموزش عکاسی و تصویربرداری
      • دوره آموزش فتوشاپ
      • دوره آموزشی سواد رسانه
    • کتاب‌ها
  • استاد محمدحسین فرج‌نژاد
    • زندگینامۀ استاد فرج‌نژاد
    • استاد فرج‌نژاد از زبان دیگران
    • نوشته‌های استاد فرج‌نژاد
    • معرفی کتاب‌های استاد فرج‌نژاد
      • معرفی کتاب دست پنهان
      • معرفی کتاب اسطوره‌های صهیونیستی در سینما
      • معرفی کتاب تحلیل نفوذ فرهنگ کابالیستی(عرفان یهودی) در سینما
      • معرفی کتاب دین در سینمای شرق و غرب
      • معرفی کتاب اقتصاد صهیونیسم
      • معرفی کتاب دین، انیمیشن و سبک زندگی
      • معرفی کتاب فقه رسانه و فضای مجازی
    • صفحه مخصوص استاد فرج‌نژاد
  • رویدادها
  • دربارۀ ما
    • مدرسان ما
  • تماس با ما
  • حساب کاربری 👤
شروع کنید

وبلاگ

موسسه فرهنگی رسانه‌ای استاد فرج‌نژاد > مطالب سایت > دسته‌بندی ساختاری > آشنایی با جشنواره موسیقی گرمی لاتین | نامزدهای جشنواره گرمی لاتین ۲۰۲۵

آشنایی با جشنواره موسیقی گرمی لاتین | نامزدهای جشنواره گرمی لاتین ۲۰۲۵

۱۴۰۴-۰۶-۲۶
خبر، دسته‌بندی ساختاری، سرویس‌های سایت، مطالب سایت، نقد موسیقی
آشنایی با جشنواره موسیقی گرمی لاتین

مقدمه

جوایز جشنواره گرمی که در ظاهر یک جشنوارۀ موسیقایی برای تقدیر از برترین‌های صنعت سرگرمی معرفی می‌شود در باطن، ابزار مهندسی فرهنگی و سکوی پرتاب قدرتمند در منظومۀ هژمونی رسانه‌ای غرب محسوب می‌شود. این رویداد که ویترین نظام سرمایه‌داری لیبرال برای نمایش به اصطلاح «تنوع» و «نوآوری» هنری در زمینۀ موسیقی است، در حقیقت کارکردی به مراتب پیچیده‌تر از اهدای یک جایزه دارد، در واقع این جشنواره و جشنواره‌های مثل آن سکوی پرتابی برای شهرت بخشیدن و اعتبار بخشیدن بیشتر به جریان رسانه‌ای خاصی است.

گرمی به مثابۀ یک دستگاه اعتبارسنجی جهانی عمل می‌کند که با استانداردهای خاص خود شاخص‌های «موسیقی مطلوب» را تعریف، ترویج و بر ذائقۀ مخاطب جهانی تحمیل می‌کند و هنرمندان و مهره‌هایی که خود نظام رسانه‌ای غرب آن‌ها را حمایت کرده، می‌آورد تا بهشان جایزه‌ای بدهد و در رسانه بیشتر مطرحشان کند.

هنرمندانی که در این چارچوب تعریف‌شده حرکت کرده و پیام‌های همسو با ارزش‌های سکولار و اومانیستی غرب را در آثار خود بازتولید می‌کنند، با اعطای نامزدی و جایزه به یک‌باره از سطح یک خوانندۀ محلی به یک «پدیدۀ جهانی» تبدیل می‌شوند.

جشنواره گِرَمی چیست؟

جوایز گرمی(Grammy Awards) مجموعه‌ای از جوایز بین‌المللی است که هر ساله توسط آکادمی ضبط ایالات متحده (The Recording Academy) با ادعای تقدیر از دستاوردهای برجسته در صنعت موسیقی اهدا می‌شود. این رویداد که از سال ۱۹۵۹ برگزار می‌گردد به‌عنوان یکی از شناخته‌شده‌ترین و مشهورترین مراسم‌های اهدای جوایز در جهان موسیقی به شمار می‌رود.

فرآیند انتخاب برندگان شامل دو مرحله است: ابتدا اعضای آکادمی که خود از متخصصان صنعت موسیقی مانند هنرمندان، تهیه‌کنندگان و مهندسان صدا هستند، نامزدها را در دسته‌بندی‌های مختلف معرفی می‌کنند و سپس در مرحلۀ نهایی، به نامزدهای برگزیده رأی می‌دهند. این جوایز طیف گسترده‌ای از ژانرها و تخصص‌های موسیقایی را پوشش می‌دهد و دریافت جایزۀ گرمی، اغلب به عنوان یک نقطۀ عطف مهم در کارنامۀ حرفه‌ای یک هنرمند تلقی می‌شود. شاید بیراه نگفته باشیم اگر بگوییم جشنوارۀ گرمی مشهورترین جشنوارۀ اهدای جوایز موسیقی در غرب است؛ در واقع این جشنواره، جشنواره اُسکار ولی در زمینۀ موسیقی است.

جشنواره گرمی لاتین و تفاوت آن با جشنواره گرمی اصلی

جوایز گرمی لاتین(Latin Grammy Awards) یک مراسم اهدای جوایز که به صورت اختصاصی بر تقدیر از آثار تولیدشده در صنعت موسیقی لاتین تمرکز دارد. این رویداد توسط آکادمی ضبط لاتین (The Latin Recording Academy) که سازمانی مرتبط و متصل به آکادمی ضبط برگزارکنندۀ گرمی اصلی است، سازماندهی می‌شود.

تفاوت بنیادین این دو جایزه در حوزۀ زبانی و جغرافیایی آثار است؛ «گرمی لاتین» آثاری را که به زبان‌های اسپانیایی یا پرتغالی اجرا شده‌اند مورد ارزیابی قرار می‌دهد اما جشنواره گرمی اصلی عمدتاً بر موسیقی انگلیسی‌زبان متمرکز است؛ به همین دلیل، گرمی لاتین دارای دسته‌بندی‌های تخصصی متناسب با ژانرهای متنوع موسیقی لاتین مانند سالسا(Salsa)، فلامنکو(Flamenco)، تانگو(Tango) و رنچرو(Ranchero) است که در گرمی اصلی وجود ندارند. هرچند هر دو مراسم دارای چهار شاخۀ اصلی مشابه (بهترین ضبط، آلبوم، ترانه و هنرمند جدید سال) هستند اما به دلیل تمرکز تخصصی، هویت و معیارهای داوری مستقلی از یکدیگر دارند.

نامزدهای جشنواره گرمی لاتین سال 2025

در ادامه لیست نامزدهای این مراسم را اعلام می‌کنیم، غالبا رصد و تحلیل آثاری که جشنواره‌ها روی آن‌ها دست می‌گذارند می‌تواند کدهایی از سیاست‌های فرهنگی غرب را فاش کند و به ما تصویری کلی از نقشه دشمن بدهد.

آکادمی ضبط لاتین(The Latin Recording Academy) فهرست نامزدهای بیست‌وششمین دورۀ جوایز سالانۀ گرمی لاتین (26th Annual Latin Grammy Awards) را اعلام کرده است. در میان آن یک هنرمند پورتوریکویی به‌نام بد بانی(Bad Bunny) با کسب ۱۲ نامزدی برای آلبوم خود به‌نام «Debí Tirar Más Fotos» در صدر فهرست قرار گرفته است. این آلبوم در دسته‌بندی‌های اصلی مانند بهترین آلبوم، بهترین ترانه و بهترین ضبط سال حضور دارد و علاوه بر آن، قطعۀ «Baile Inolvidable» از همین آلبوم در شاخۀ بهترین ضبط سال را هم نامزد شده است.

در جایگاه بعدی، زوج نوظهور آرژانتینی، کاتریل و پاکو آموروسو (Ca7riel and Paco Amoroso) با ۱۰ نامزدی حضور دارند. تک‌آهنگ آن‌ها با عنوان «#Tetas» در دسته‌بندی‌های عمومی و اصلی قرار گرفته است.

در جشنواره گرمی لاتین امسال، تغییراتی در ساختار جوایز ایجاد شده است؛ یک حوزۀ جدید با عنوان «رسانۀ تصویری» (Visual Media) و دو دسته‌بندی تازه با نام‌های «بهترین موسیقی برای رسانۀ تصویری» (Best Music for Visual Media) و «بهترین ترانۀ ریشه‌ها» (Best Roots Song) به فهرست جوایز اضافه شده‌اند. ترانۀ «Roots» یا «ریشه‌ای» به سبک‌هایی گفته می‌شود که مستقیماً از موسیقی سنتی، فولکلور (محلی) یا ژانرهای بنیادین یک فرهنگ یا ملت الهام می‌گیرند.

در نخستین دورۀ معرفی این دسته‌بندی‌ها، افرادی چون کَبرا (Cabra)، فدریکو خوسید (Federico Jusid)، پدرو اوسونا (Pedro Osuna)، کامیلو سانابریا (Camilo Sanabria) و گوستاوو سانتائولایا (Gustavo Santaolalla) برای جایزۀ بهترین موسیقی برای رسانۀ تصویری نامزد شده‌اند.

به همین ترتیب، در شاخۀ بهترین ترانۀ ریشه‌ها نیز نام‌هایی مانند مارکو دانیل بوررو (Marco Daniel Borrero)، بد بانی، ال داوید آگیلار (El David Aguilar) و خولیو ریس کوپیو (Julio Reyes Copello) به چشم می‌خورد.

کاتریل و پاکو آموروسو که با هم کار می‌کنند، با سبک موسیقی خود که ترکیبی از ترپ و هیپ‌هاپ تجربی (experimental trap and hip-hop) است، توجهات زیادی را به خود جلب کرده‌اند. اجرای آن‌ها در کنسرت محبوب «تاینی دسک» ان‌پی‌آر (NPR Tiny Desk Concert) بازخورد گسترده‌ای داشت. این دو پس از پایان تور کنسرت خود در ایالات متحده، به عنوان هنرمندان افتتاحی در تور «گرند نشنال» (Grand National) کندریک لامار (Kendrick Lamar) در شهرهای آمریکای لاتین حضور خواهند یافت.

این اولین بار نیست که بد بانی به عنوان پرنامزدترین هنرمند مراسم شناخته می‌شود. او در بیست‌وسومین دورۀ جوایز گرمی لاتین در سال ۲۰۲۲ نیز با کسب ۱۰ نامزدی برای آلبوم «Un Verano Sin Ti» رکورددار بود. اینکه این مراسم اینقدر روی این شخص دست گذاشته است جای تأمل دارد.

مانوئل آبود (Manuel Abud) مدیرعامل آکادمی ضبط لاتین، در بیانیه‌ای اظهار داشت: «تأثیر موسیقی لاتین در سطح جهانی همچنان در حال رشد است و تمام هنرمندان نامزدشده، تنوع و غنای آن را نمایندگی می‌کنند و در عین حال، صداهای نمادینی را که موسیقی ما را منحصربه‌فرد می‌سازد، حفظ می‌کنند»

مرحلۀ نهایی رأی‌گیری برای انتخاب برندگان از تاریخ ۱ اکتبر (۱۰ مهر) آغاز خواهد شد. مراسم اهدای جوایز در تاریخ ۱۳ نوامبر (۲۳ آبان) در سالن «ام‌جی‌ام گرند گاردن آرنا»(MGM Grand Garden Arena) در لاس وگاس برگزار می‌شود.

فهرست نامزدهای دسته‌بندی‌های اصلی و منتخب

در ادامه، فهرست نامزدهای چهار دستۀ اصلی(عمومی) و شماری از شاخه‌های کلیدی دیگر ارائه شده است.

دقت بفرمایید ارائه این نامزدی‌ها با این هدف نیست که مخاطبان ما، پیگیر و طرفدار یا فَن موسیقی و موزیک ویدیوها شوند بلکه برای آشنایی شما با جدیدترین و به‌روزترین آثاری است که جریان‌های جشنواره غرب روی آن دست گذاشته و آن‌ها را برجسته کرده است و اغلب اوقات در پس این انتخاب‌ها اهداف و برنامه‌ریزی‌هایی برای شکل‌گیری فرهنگ خاص مدنظر زرسالاران جهانی وجود دارد.

همچنین شناخت جشنواره‌های مختلف سینمایی و موسیقایی و ساختار آن‌ها یکی از کارهای مهم در رصد فرهنگی فعالیت‌های رسانه‌ای غرب است و حتی گاهی اوقات مسائلی آموزنده برای برگزارکنندگان و مسؤولان فرهنگی کشور خودمان نیز دارد.

بهترین ضبط سال (Record Of The Year)

  • «Baile Inolvidable» – بد بانی (Bad Bunny)
  • «DtMF» – بد بانی (Bad Bunny)
  • «El Día Del Amigo» – کاتریل و پاکو آموروسو (CA7RIEL & Paco Amoroso)
  • «#Tetas» – کاتریل و پاکو آموروسو (CA7RIEL & Paco Amoroso)
  • «Desastres Fabulosos» – خورخه درکسلر و کونوسیندو روسیا (Jorge Drexler & Conociendo Rusia)
  • «Lara» – سوئه گوتوسو (Zoe Gotusso)
  • «Si Antes Te Hubiera Conocido» – کارول جی (Karol G)
  • «Cancionera» – ناتالیا لافورکاده (Natalia Lafourcade)
  • «Ao Teu Lado» – لینیکر (Liniker)
  • «Palmeras En El Jardín» – آلخاندرو سانز (Alejandro Sanz)

بهترین آلبوم سال (Album Of The Year)

  • «Cosa Nuestra» – رائو آلخاندرو (Rauw Alejandro)
  • «DeBÍ TiRAR MáS FOToS» – بد بانی (Bad Bunny)
  • «Papota» – کاتریل و پاکو آموروسو (CA7RIEL & Paco Amoroso)
  • «Raíces» – گلوریا استفان (Gloria Estefan)
  • «Puñito De Yocahú» – بیسنته گارسیا (Vicente García)
  • «al romper la burbuja» – خواکینا (Joaquina)
  • «Cancionera» – ناتالیا لافورکاده (Natalia Lafourcade)
  • «Palabra De To’s (Seca)» – کارین لئون (Carín León)
  • «Caju» – لینیکر (Liniker)
  • «En Las Nubes – Con Mis Panas» – النا رز (Elena Rose)
  • «¿Y Ahora Qué?» – آلخاندرو سانز (Alejandro Sanz)

بهترین ترانۀ سال (Song Of The Year)

  • «Baile Inolvidable» – (ترانه‌سرایان: Marco Daniel Borrero, Antonio Caraballo, Kaled Elikai Rivera Cordova, Julio Gaston, Armando Josue Lopez, Jay Anthony Nuñez, Benito Antonio Martínez Ocasio & Roberto Jose Rosado Torres) – اجرا: بد بانی (Bad Bunny)
  • «Bogotá» – (ترانه‌سرایان: Andres Cepeda, Mauricio Rengifo & Andres Torres) – اجرا: آندرس سپدا (Andrés Cepeda)
  • «Cancionera» – (ترانه‌سرا: Natalia Lafourcade) – اجرا: ناتالیا لافورکاده (Natalia Lafourcade)
  • «DtMF» – (ترانه‌سرایان: Bad Bunny, Marco Daniel Borrero, Scott Dittrich, Benjamin Falik, Roberto José Rosado Torres, Hugo René Sención Sanabria & Tyler Spry) – اجرا: بد بانی (Bad Bunny)
  • «El Día Del Amigo» – (ترانه‌سرایان: Rafa Arcaute, Gino Borri, Catriel Guerreiro, Ulises Guerriero, Amanda Ibanez, Vicente Jiménez & Federico Vindver) – اجرا: کاتریل و پاکو آموروسو (CA7RIEL & Paco Amoroso)
  • «Otra Noche De Llorar» – (ترانه‌سرا: Mon Laferte) – اجرا: مون لافرته (Mon Laferte)
  • «Palmeras En El Jardín» – (ترانه‌سرایان: Manuel Lorente Freire, Luis Miguel Gómez Castaño, Elena Rose & Alejandro Sanz) – اجرا: آلخاندرو سانز (Alejandro Sanz)
  • «Si Antes Te Hubiera Conocido» – (ترانه‌سرایان: Edgar Barrera, Andres Jael Correa Rios & Karol G) – اجرا: کارول جی (Karol G)
  • «#Tetas» – (ترانه‌سرایان: Rafa Arcaute, Gino Borri, CA7RIEL, Gale, Ulises Guerriero, Vicente Jiménez & Federico Vindver) – اجرا: کاتریل و پاکو آموروسو (CA7RIEL & Paco Amoroso)
  • «Veludo Marrom» – (ترانه‌سرا: Liniker) – اجرا: لینیکر (Liniker)

بهترین هنرمند جدید (Best New Artist)

  • آله (Alleh)
  • آناسوفیا (Annasofia)
  • یرای کورتس (Yerai Cortés)
  • جولیانه گامبوآ (Juliane Gamboa)
  • کامیلا گوارا (Camila Guevara)
  • ایسادورا (Isadora)
  • الکس لونا (Alex Luna)
  • پالوما مورفی (Paloma Morphy)
  • سوئد نونس (Sued Nunes)
  • روزی (Ruzzi)

دسته‌بندی‌های منتخب

بهترین آلبوم پاپ معاصر (Best Contemporary Pop Album)

  • «Cuarto Azul» – آیتانا (Aitana)
  • «Palacio» – السا ای المار (Elsa y Elmar)
  • «Al Romper La Burbuja» – خواکینا (Joaquina)
  • «En Las Nubes – Con Mis Panas» – النا رز (Elena Rose)
  • «¿Y Ahora Qué?» – آلخاندرو سانز (Alejandro Sanz)

بهترین آلبوم موسیقی اوربان (Best Urban Music Album)

  • «DeBí TiRAR MáS FOToS» – بد بانی (Bad Bunny)
  • «Underwater» – فاریانا (Fariana)
  • «Naiki» – نیکی نیکول (Nicki Nicole)
  • «MPC (Música Popular Carioca)» – پاپاچینیو (Papatinho)
  • «Elyte» – یاندل (Yandel)

بهترین آلبوم راک (Best Rock Album)

  • «Legado» – اِی.اِن.آی.اِم.اِی.اِل (A.N.I.M.A.L)
  • «Luna En Obras (En Vivo)» – مارلینا برتولدی (Marilina Bertoldi)
  • «A TRES DÍAS DE LA TIERRA» – اروکا ساتیوا (Eruca Sativa)
  • «Gigante» – لیوا (Leiva)
  • «Novela» – فیتو پائز (Fito Paez)

بهترین آلبوم موسیقی آلترناتیو (Best Alternative Music Album)

  • «PARA QUIEN TRABAJAS Vol. I» – مارلینا برتولدی (Marilina Bertoldi)
  • «Papota» – کاتریل و پاکو آموروسو (CA7RIEL & Paco Amoroso)
  • «Bodhiria» – جودلاین (Judeline)
  • «TODOS LOS DÍAS TODO EL DÍA» – لاتین مافیا (Latin Mafia)
  • «DAISY» – روسووسکی (Rusowsky)

بهترین آلبوم سالسا (Best Salsa Album)

  • «Big Swing» – خوزه آلبرتو «ال کاناریو» (José Alberto “El Canario”)
  • «Fotografías» – روبن بلیدز ای روبرتو دلگادو ارکسترا (Rubén Blades y Roberto Delgado & Orquesta)
  • «Mira Como Vengo» – ایساک دلگادو (Issac Delgado)
  • «Infinito Positivo» – لوس ارمانوس روساریو (Los Hermanos Rosario)
  • «Debut Y Segunda Tanda, Vol. II» – خیلبرتو سانتا رزا (Gilberto Santa Rosa)

بهترین آلبوم موسیقی رنچرو/ماریاچی (Best Ranchero/Mariachi Album)

  • «Mi Suerte Es Ser Mexicano» – پپه آگیلار (Pepe Aguilar)
  • «Alma De Reyna 30 Aniversario» – ماریاچی رینا د لس آنخلس (Mariachi Reyna De Los Ángeles)
  • «¿Quién + Como Yo?» – کریستین نودال (Christian Nodal)

بهترین ترانه‌سرای سال (Songwriter of the Year)

  • ادگار باررا (Edgar Barrera)
  • ژوآو فریرا (João Ferreira)
  • پابلو پرسیادو (Pablo Preciado)
  • مونیکا ولز (Mónica Vélez)
  • آله سگر (Ale Zéguer)

تهیه‌کنندۀ سال (Producer of the Year)

  • رافا آرکاوته و فدریکو ویندور (Rafa Arcaute, Federico Vindver)
  • ادگار باررا (Edgar Barrera)
  • نیکو کاتن (Nico Cotton)
  • مائوریسیو رنگیفو و آندرس تورس (Mauricio Rengifo, Andres Torres)
  • ماتئوس استیرمر (Matheus Stiirmer)

بهترین موزیک ویدئوی کوتاه (Best Short Form Music Video)

  • «Diamantes, Lágrimas e Rostos Para Esquecer (Dlre)» – بی‌کی (Bk’)
  • «EL CLúB» – بد بانی (Bad Bunny)
  • «#Tetas» – کاتریل و پاکو آموروسو (CA7RIEL & Paco Amoroso)
  • «Cura Pa Mi Alma» – ورا جی‌آروی (Vera Grv)
  • «Full Time Papi» – گیتاریکادلافوئنته (Guitarricadelafuente)
قبلی بازتاب منفی تجاوز اسرائیل به قطر به سوی آمریکا
بعدی در گفتگو با استاد سلطانشاهی: فیلم بروتالیست و کد خروج از آمریکا

مطالب مرتبط

۱۴۰۴-۰۹-۰۳

نگاهی به فیلم انتخابی اسرائیل برای اسکار

ادامه مطلب
پرده‌برداری از جنایات صهیونیست‌ها در مستند شبکه ITV انگلیس | پروتکل پشه چیست؟

۱۴۰۴-۰۹-۰۲

پرده‌برداری از جنایات صهیونیست‌ها در مستند شبکه ITV انگلیس | پروتکل پشه چیست؟

ادامه مطلب
نقد و تحلیل فیلم تاپ گان: ماوریک Top Gun: Maverick 2022

۱۴۰۴-۰۹-۰۲

نقد و تحلیل فیلم تاپ گان: ماوریک Top Gun: Maverick 2022

ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

جستجو در مطالب سایت
جستجو برای:
آرشیو مطالب
  • آذر ۱۴۰۴ (۴)
  • آبان ۱۴۰۴ (۲۵)
  • مهر ۱۴۰۴ (۲۴)
  • شهریور ۱۴۰۴ (۵۰)
  • مرداد ۱۴۰۴ (۳۳)
  • تیر ۱۴۰۴ (۲۶)
  • خرداد ۱۴۰۴ (۱۹)
  • اردیبهشت ۱۴۰۴ (۱۱)
  • فروردین ۱۴۰۴ (۱۵)
  • اسفند ۱۴۰۳ (۲۱)
  • بهمن ۱۴۰۳ (۲۳)
  • دی ۱۴۰۳ (۱۹)
  • آذر ۱۴۰۳ (۲۹)
  • آبان ۱۴۰۳ (۲۰)
  • مهر ۱۴۰۳ (۳۱)
  • شهریور ۱۴۰۳ (۱۵)
  • مرداد ۱۴۰۳ (۱۱)
  • تیر ۱۴۰۳ (۱۱)
  • خرداد ۱۴۰۳ (۱۴)
  • اردیبهشت ۱۴۰۳ (۱۳)
  • فروردین ۱۴۰۳ (۱۶)
  • اسفند ۱۴۰۲ (۱۷)
  • بهمن ۱۴۰۲ (۱۸)
  • دی ۱۴۰۲ (۹)
  • آذر ۱۴۰۲ (۵)
  • آبان ۱۴۰۲ (۱۴)
  • مهر ۱۴۰۲ (۳۴)
  • شهریور ۱۴۰۲ (۳)
  • مرداد ۱۴۰۲ (۱۵)
  • تیر ۱۴۰۲ (۱۰)
  • خرداد ۱۴۰۲ (۳۴)
  • اردیبهشت ۱۴۰۲ (۳۵)
  • فروردین ۱۴۰۲ (۱۳)
  • اسفند ۱۴۰۱ (۵۳)
  • بهمن ۱۴۰۱ (۷)
  • دی ۱۴۰۱ (۱)
  • تیر ۱۴۰۱ (۷)
نوشته‌های تازه
  • نگاهی به فیلم انتخابی اسرائیل برای اسکار
  • پرده‌برداری از جنایات صهیونیست‌ها در مستند شبکه ITV انگلیس | پروتکل پشه چیست؟
  • نقد و تحلیل فیلم تاپ گان: ماوریک Top Gun: Maverick 2022
  • بزرگترین جشنواره مستند جهان(IDFA) اسرائیل را تحریم کرد
  • بلک فرایدی دیجیکالا و تبلیغ صرافی تبدیل
آخرین دیدگاه‌ها
  • ارمیا در استیم چیست؟ | کامل‌ترین مقاله دربارۀ استیم و آمار آن
  • ارمیا در استیم چیست؟ | کامل‌ترین مقاله دربارۀ استیم و آمار آن
  • بهنام در کاملترین زندگینامه شهید امیرحسین فقهی | مهندس هسته‌ای
  • پژوهشگر در زندگینامه سردار غلامعلی رشید | کاملترین زندگینامه از نابغۀ جنگ
  • محقق در زندگینامه استاد محمد حسین فرج نژاد
محصولات
  • نشریه تخصصی تیه نشریه تخصصی تیه شماره 1
    نمره 4.00 از 5

    تومان 110.000
  • دوره اسطوره‌های صهیونیستی در سینما دوره اسطوره‌های صهیونیستی در سینما
    نمره 5.00 از 5

    تومان 500.000
  • دوره مستندسازی با موبایل دوره مستندسازی با موبایل
    تومان 315.000
  • کتاب فرانکلین در تهران کتاب فرانکلین در تهران
    تومان 340.000
  • کتاب سینما دین و سیاست کتاب سینما دین و سیاست
    تماس بگیرید
  • دوره جامع طراحی گرافیک دوره جامع طراحی گرافیک | گرافیست‌شو
    تومان 1.600.000
  • کتاب جریان‌شناسی سینمای ایران کتاب جریان‌شناسی سینمای ایران
    تومان 540.000
  • کتاب اسطوره‌های صهیونیستی در سینما کتاب اسطوره‌های صهیونیستی در سینما
    تومان 240.000
  • مجله خردورزی مجله خردورزی | سیره استاد فرج نژاد
    تومان 110.000
  • کتاب بازنمایی الگوی شخصیت مرد و زن کتاب بازنمایی الگوی شخصیت مرد و زن در سینمای ایران
    تومان 260.000
سایت استاد فرج نژاد

مؤسسۀ فرهنگی رسانه‌ای استاد فرج‌نژاد در سال ۱۴۰۱ فعالیت خود را در زمینۀ تربیت نیروهای رسانه‌ای دشمن‌شناس انقلابی آغاز کرد. این مؤسسه به یاد مرحوم استاد دکتر محمدحسین فرج‌نژاد، نامگذاری شده است. استاد فرج‌نژاد طلبۀ جهادی دشمن‌شناس و استاد مبرز سواد رسانه‌ای بود که به چندین زبان تسلط داشت و صدها شاگرد در حیات کوتاه اما پربرکت خود تربیت کرد.

دسترسی سریع
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • رهگیری خرید
نماد اعتماد الکترونیک
شبکه های اجتماعی
icon--white Telegram-plane Instagram ویراستی سایت استاد فرج نژاد حساب توییتر استاد فرج نژاد حساب ایتا سایت استاد فرج نژاد Youtube

قم، خیابان بسیج (هنرستان)، جنب خیابان شهید تراب نجف‌زاده، مؤسسۀ فرهنگی رسانه‌ای استاد محمدحسین فرج‌نژاد

ورود
استفاده از شماره تلفن
آیا هنوز عضو نشده اید؟ ثبت نام کنید
ثبت نام
قبلا عضو شده اید؟ ورود به سیستم